Кафедра "Механіка суцільних середовищ та опір матеріалів"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/7493

Увага! Від 1 травня 2023 року колекція не поповнюється!

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/sopromat

На основі кафедр "Механіки суцільного середовища і опору матеріалів" (первісна назва – кафедра "Опір матеріалів") та "Теоретичної механіки" створено нову кафедру "Теоретичної механіки та опору матеріалів" відповідно до наказу № 552 ОД від 26 листопада 2021 року.

Кафедра "Опір матеріалів" пройшла еволюцію досліджень від експериментальної та будівельної до обчислювальної та комп’ютерної механіки.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Ескіз
    Документ
    Оптимизация бортов колец и торцевой поверхности ролика подшипника качения
    (НТУ "ХПИ", 2009) Анацкий, Юрий Петрович; Зенкевич, Ю. А.; Овчаренко, В. В.; Симсон, Эдуард Альфредович; Трохман, М. В.
    Розглянуто питання збіжності контактної задачі. Здійснена перевірка достовірності розрахункової моделі для різних значень величини скосу. Проведена оптимізація бічної поверхні тіл кочення та відповідних їм поверхонь внутрішнього й зовнішнього кілець роликового підшипника при варійованому параметрі – куті бічної поверхні ролика і кілець α. Запропонована оптимальна модель ізопуклою поверхню борта кільця й плоскою торцевою поверхнею ролика.
  • Ескіз
    Документ
    Оптимизация образующей поверхности ролика подшипника качения
    (НТУ "ХПИ", 2009) Анацкий, Юрий Петрович; Зенкевич, Ю. А.; Овчаренко, В. В.; Симсон, Эдуард Альфредович; Трохман, М. В.
    Було проведено оптимізацію твірної поверхні тіла кочення роликового підшипника. Попередньо аналітично отримано розподіл навантаження, що дозволило значно спростити розрахункову модель.
  • Ескіз
    Документ
    Поиск критерия оптимизации торцевой поверхности ролика и внутренней поверхности бортов колец подшипника качения
    (НТУ "ХПИ", 2010) Симсон, Эдуард Альфредович; Овчаренко, В. В.; Шевчук, Ю. А.
    Запропоновано критерій оптимізації торцевої поверхні ролика та відповідних поверхонь бортів кілець. Встановлено, що критерій може бути обраний на основі аналізу енергії, що витрачається на тертя в зоні контакту: чим менше енергія, що витрачається на тертя, тим менше спрацювання та, відповідно, вище ресурс.
  • Ескіз
    Документ
    Расчет напряженно-деформируемого состояния сепаратора подшипника качения
    (НТУ "ХПИ", 2010) Симсон, Эдуард Альфредович; Овчаренко, В. В.; Шевчук, Ю. А.
    Виходячи з основних причин руйнування сепаратора підшипника кочення, проведено розрахунок його напружено-деформованого стану. Проведено оптимізацію геометрії вікон сепаратора, завдяки варіюванню розмірами їх виїмок. Запропоновано нову модель, що дозволить знизити максимальну інтенсивність напруження на 20 %. Наведено шляхи подальшої оптимізації.
  • Ескіз
    Документ
    Холодная раскатка заготовок подшипниковых колец
    (НТУ "ХПИ", 2011) Симсон, Эдуард Альфредович; Овчаренко, В. В.; Демидов, В. И.; Прево, И. Д.; Назаренко, Сергей Александрович
    Для процесса холодной изотермической раскатки разработана математическая модель, позволяющая с помощью численных методов прогнозировать напряженно-деформируемое состояние инструмента (оправок). Для существующего технологического процесса проведен анализ стойкости оправки и обоснована правильность выбранных технологических параметров. На основании численных экспериментов предложены методы повышения ресурса инструмента.