Кафедра "Гідравлічні машини ім. Г. Ф. Проскури"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2767

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/gdm

Від 2021 року кафедра має назву "Гідравлічні машини імені Г. Ф. Проскури", попередня назва – "Гідравлічні машини" (від 1930 року).

Кафедра заснована на основі гідравлічної лабораторії у 1914 році академіком Г. Ф. Проскурою, первісна назва – кафедра гідромеханіки. У 1923 році була створена кафедра “Авіації”, якою керував також Г. Ф. Проскура, на базі якої в 1930 році був створений Харківський авіаційний інститут (нині Національний аерокосмічний університет “ХАІ”), а кафедра гідромеханіки перейменована в кафедру “Гідравлічні машини”. 2 липня 2021 року кафедра перейменована на честь Георгія Федоровича Проскури – видатного вченого, засновника наукової школи гідромашинобудування і авіації в Україні, члена Президії і голови Відділення технічних наук АН України, заслуженого діяча науки і техніки.

Кафедра "Гідравлічні машини імені Г. Ф. Проскури" готує майбутніх фахівців нової генерації в галузі цифрової гідравліки, гідравлічних машини та гідропневмоприводів, що використовуються практично в усіх галузях промисловості.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту механічної інженерії і транспорту Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють 2 доктора технічних наук, 10 кандидатів технічних наук; 2 співробітника мають звання професора, 8 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Математическая модель бурового гидроприводного насоса самоходной установки для освоения нефтяных и газовых скважин
    (НТУ "ХПИ", 2010) Лурье, Зиновий Яковлевич; Гасюк, Александр Иванович
    В статье предлагается математическая модель современного гидроприводного бурового насоса, который учитывает основные нелинейности гидроустройств, такие как изменяемость коэффициента расхода, ограничение хода запорно-регулирующих элементов, двухфазность рабочей жидкости и др., что разрешает выполнить широкий комплекс исследований динамики на стадии проектирования.
  • Ескіз
    Документ
    Оценка кавитационных качеств рабочего колеса высоконапорной гидротурбины на основе математической модели рабочего процесса в осредненных параметрах
    (НТУ "ХПИ", 2016) Мараховский, Михаил Борисович; Гасюк, Александр Иванович; Кузнецова, Мария Максимовна
    Предложена математическая модель рабочего процесса турбины, позволяющая производить анализ кавитационных качеств рабочего колеса на начальной стадии проектирования. Полученные зависимости позволяют производить прогнозную оценку энергетических качеств проточной части рабочего колеса на различных режимах работы. Математическая модель позволяет описывать рабочий процесс в проточной части на базе осредненных параметров потока на начальной стадии проектирования или ее модернизации. Произведен анализ влияния режимных параметров гидротурбины на ее кавитационные качества.