Кафедра "Гідравлічні машини ім. Г. Ф. Проскури"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2767

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/gdm

Від 2021 року кафедра має назву "Гідравлічні машини імені Г. Ф. Проскури", попередня назва – "Гідравлічні машини" (від 1930 року).

Кафедра заснована на основі гідравлічної лабораторії у 1914 році академіком Г. Ф. Проскурою, первісна назва – кафедра гідромеханіки. У 1923 році була створена кафедра “Авіації”, якою керував також Г. Ф. Проскура, на базі якої в 1930 році був створений Харківський авіаційний інститут (нині Національний аерокосмічний університет “ХАІ”), а кафедра гідромеханіки перейменована в кафедру “Гідравлічні машини”. 2 липня 2021 року кафедра перейменована на честь Георгія Федоровича Проскури – видатного вченого, засновника наукової школи гідромашинобудування і авіації в Україні, члена Президії і голови Відділення технічних наук АН України, заслуженого діяча науки і техніки.

Кафедра "Гідравлічні машини імені Г. Ф. Проскури" готує майбутніх фахівців нової генерації в галузі цифрової гідравліки, гідравлічних машини та гідропневмоприводів, що використовуються практично в усіх галузях промисловості.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту механічної інженерії і транспорту Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють 2 доктора технічних наук, 10 кандидатів технічних наук; 2 співробітника мають звання професора, 8 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Публікація
    Розрахунково-експериментальне дослідження вібраційного стану та параметрів пульсації рідини моделі поворотно-лопатевої гідротурбіни
    (Інститут електроенергетичних проблем, 2013) Рябов, А. В.; Катасонов, О. Ю.; Бондаренко, Анатолій Васильович; Трубаєв, Олександр Іванович; Водка, Олексій Олександрович; Ульянов, Юрій Миколайович
    Модельні дослідження гідротурбін дозволяють визначити параметри роботи, пульсації тиску та вібрації на різних режимах роботи в лабораторних умовах. Зважаючи на це, у роботі поставлені завдання з визначення впливу пульсацій тиску на вібраційний стан ГА та набування математичних моделей, що їх пов'язують. Тому необхідно виконати такі дослідження: провести одночасне експериментальне дослідження параметрів вібрації елементів конструкції гідроагрегату, а також пульсації рідини в проточній частині; виявити залежності амплітуд вібрації та пульсацій тиску від режиму роботи ГА; побудувати геометричні та скінченно-елементні моделі ротора ГА і провести їх експериментальну верифікацію за власними частотами; визначити теоретично вібраційні спектри відклику системи та зіставити їх з експериментальними.