Кафедра "Гідравлічні машини ім. Г. Ф. Проскури"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2767

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/gdm

Від 2021 року кафедра має назву "Гідравлічні машини імені Г. Ф. Проскури", попередня назва – "Гідравлічні машини" (від 1930 року).

Кафедра заснована на основі гідравлічної лабораторії у 1914 році академіком Г. Ф. Проскурою, первісна назва – кафедра гідромеханіки. У 1923 році була створена кафедра “Авіації”, якою керував також Г. Ф. Проскура, на базі якої в 1930 році був створений Харківський авіаційний інститут (нині Національний аерокосмічний університет “ХАІ”), а кафедра гідромеханіки перейменована в кафедру “Гідравлічні машини”. 2 липня 2021 року кафедра перейменована на честь Георгія Федоровича Проскури – видатного вченого, засновника наукової школи гідромашинобудування і авіації в Україні, члена Президії і голови Відділення технічних наук АН України, заслуженого діяча науки і техніки.

Кафедра "Гідравлічні машини імені Г. Ф. Проскури" готує майбутніх фахівців нової генерації в галузі цифрової гідравліки, гідравлічних машини та гідропневмоприводів, що використовуються практично в усіх галузях промисловості.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту механічної інженерії і транспорту Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють 2 доктора технічних наук, 10 кандидатів технічних наук; 2 співробітника мають звання професора, 8 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Особенности рабочего процесса и структуры потока в межлопастных каналах рабочего колеса и в других элементах проточной части радиально-осевых гидротурбин на напоры 400-600 м
    (НТУ "ХПИ", 2016) Потетенко, Олег Васильевич; Яковлева, Людмила Константиновна; Самба Битори, Трезор Дес Бекет
    Работа посвящена всестороннему комплексному исследованию структуры потока в проточной части, включая межлопастные каналы рабочего колеса и подводящие органы гидротурбины на напоры 500 м. Показано, что возникновение мелко, средне и крупномасштабной завихренности деформирует поток в каналах гидротурбины, вызывая повышенные потери энергии. Предлагается современный метод экспериментального исследования движения жидкости в межлопастных каналах рабочего колеса путем определения распределения давления по поверхностям вращающихся лопастей рабочего колеса. На основе глубокого анализа структуры потока показаны недостатки проточных частей гидротурбин на напоры 400, 500 и 600 м.
  • Ескіз
    Документ
    Численное исследование пространственного течения в проточной части высоконапорного гидроагрегата
    (НТУ "ХПИ", 2013) Потетенко, Олег Васильевич; Дранковский, Виктор Эдуардович; Цехмистро, Людмила Николаевна; Вахрушева, О. С.
    Представлены результаты расчетного исследования пространственного потока жидкости в проточной части радиально-диагонального гидроагрегата, выполненного с помощью программного комплекса FlowVision