ХVIII Міжнародна науково-практична студентська конференція магістрантів та аспірантів. Теоретичні та практичні дослідження молодих вчених. 2024
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/83794
Переглянути
6 результатів
Результати пошуку
Публікація Управління маркетинговими ризиками підприємницької діяльності(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Струк, Д. М.; Романчик, Тетяна ВолодимирівнаПублікація Сучасні рекламні технології як стратегічний інструмент підвищення конкурентоспроможності підприємств в умовах цифрової трансформації ринку(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Самойлов, О. В.; Романчик, Тетяна ВолодимирівнаДокумент Вплив культурних відмінностей на розробку глобальних маркетингових стратегій(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Дрепін, Іван Миколайович; Райко, Діана ВалеріївнаДокумент Соціально-відповідальний маркетинг як інструмент інтеграції людей з особливими потребами у ринок праці(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Райко, Діана Валеріївна; Паймаш, Ганна Василівна; Бондаренко, В. О.Публікація Криптовалютні ринки як можливість для фінансової незалежності підприємців в Україні в умовах війни(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Застьола, Євген Олексійович; Сергієнко, Олена АндріанівнаПублікація Динамічне ціноутворення як стратегія адаптації виробничих підприємств до коливань попиту на насичених ринках(2024) Оборіна, Анастасія Юріївна; Чмерук, Тарас Юрійович; Заруба, Віктор Яковлевич