ХVIII Міжнародна науково-практична студентська конференція магістрантів та аспірантів. Теоретичні та практичні дослідження молодих вчених. 2024
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/83794
Переглянути
11 результатів
Результати пошуку
Документ Поведінковий маркетинг: як розуміння споживачів підвищує конкурентоспроможності підприємства(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Лучинський, Максим Володимирович; Косенко, Олександра ПетрівнаДокумент Швидкі онлайн-покупки і B2B-маркетинг(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Шеін, Олексій Сергійович; Косенко, Олександра ПетрівнаДокумент Маркетингова підтримка зовнішньоекономічної діяльності підприємств(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Бур'ян, Олег Олексійович; Косенко, Олександра ПетрівнаПублікація Управління маркетинговими ризиками підприємницької діяльності(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Струк, Д. М.; Романчик, Тетяна ВолодимирівнаПублікація Сучасні рекламні технології як стратегічний інструмент підвищення конкурентоспроможності підприємств в умовах цифрової трансформації ринку(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Самойлов, О. В.; Романчик, Тетяна ВолодимирівнаПублікація Місце рекламних технологій у маркетинговій комунікаційній політиці підприємства(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Батраченко, Д. Ю.; Романчик, Тетяна ВолодимирівнаДокумент Вплив культурних відмінностей на розробку глобальних маркетингових стратегій(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Дрепін, Іван Миколайович; Райко, Діана ВалеріївнаДокумент Як культурні виміри впливають на поведінку споживачів(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Бородкіна, К. Ю.; Літвиненко, Марія ВладиславнаДокумент Маркетинг сталого розвитку: просування екологічно чистих продуктів на українському ринку(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Райко, Діана Валеріївна; Кролівець, Ігор Валерійович; Смага, М. Ю.Документ Соціально-відповідальний маркетинг як інструмент інтеграції людей з особливими потребами у ринок праці(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Райко, Діана Валеріївна; Паймаш, Ганна Василівна; Бондаренко, В. О.