Публікація: Місце рекламних технологій у маркетинговій комунікаційній політиці підприємства
Дата
2024
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Анотація
Опис
Ключові слова
рекламна діяльність, маркетинг, рекламні технології, імідж, комунікації, підприємницька діяльність, ринкові відносини
Бібліографічний опис
Батраченко Д. Ю. Місце рекламних технологій у маркетинговій комунікаційній політиці підприємства [Електронний ресурс] / Батраченко Д. Ю., Романчик Т. В. // Теоретичні та практичні дослідження молодих вчених : зб. тез доп. 18-ї Міжнар. наук.-практ. конф. магістрантів та аспірантів, 19-22 листопада 2024 р. / гол. Є. І. Сокол ; оргком.: Р. П. Мигущенко [та ін.] ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Харків : НТУ "ХПІ", 2024. – С. 446-447. – URI: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/84502.