Кафедра "Гуманітарні науки"
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1702
Офіційний сайт кафедри http://http://web.kpi.kharkov.ua/kgn
Увага! Поповнення колекції кафедри "Гуманітарні науки" тимчасово, від травня 2023 року, призупинено.
Кафедра "Гуманітарні науки" існує від 1973 року.
Більшість фахівців кафедри викладали в різних країнах світу – в Австрії, Великобританії, Швеції, Іспанії, Італії, Сірії, Шрі-Ланці, Монголії, Алжирі, Афганістані, Гвінеї, Судані, на Кубі і Мадагаскарі.
Переглянути
62 результатів
Результати пошуку
Документ Невербальные средства в педагогическом общении(Видавничий дім "Гельветика", 2020) Снегурова, Татьяна АлексеевнаИсследование невербальной коммуникации занимает особое место в литературе по педагогической психологии. Ученые разных стран изучают проявление эмоций, взгляд, изменение ритма и тона голоса, жесты, позы, межличностное пространство и другие каналы невербальной коммуникации у представителей разных культур с целью совершенствования учебного процесса. Однако во многих учебниках по психологии доминирующая роль отводится вербальной сфере, на которую направлено основное внимание. В результате перехода от линейной модели коммуникации к диалого-интерактивной, в которой коммуникация представлена как продукт совместной активности собеседников по производству значения, разница между вербальной и невербальной коммуникацией практически исчезла.Документ Роль грамматики в обучении иностранных студентов(Іванченко І. С., 2020) Снегурова, Татьяна АлексеевнаДокумент Влияние эмоционального фактора на коммуникативную деятельность студентов(Национальный технический университет "Харьковский политехнический институт", 2008) Снегурова, Татьяна Алексеевна; Снегурова, Ирина Ивановна; Шелестина, Марина ЕвгеньевнаДокумент Лингвокультурологический подход в преподавании иностранным студентам спецкурса "Украинская и всемирная литература"(Харьковский национальный университет строительства и архитектуры, 2011) Виктор, Ольга Михайловна; Снегурова, Татьяна Алексеевна; Квашина, Татьяна СергеевнаДокумент Формирование лингвокультурологической компетенции иностранных студентов в рамках курса "Литература"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2009) Виктор, Ольга Михайловна; Нагайцева, Нина Ивановна; Снегурова, Татьяна АлексеевнаДокумент Тестовый контроль как методический феномен(ВД "Гельветика", 2020) Снегурова, Татьяна Алексеевна; Парамонова, Валерия Юрьевна; Седойкина, Татьяна НиколаевнаСтаттю присвячено проблемі лінгводидактичного тестування під час вивчення іноземних мов. У статті викладаються функції контролю, які по-різному виявляються в поточному й підсумковому контролі. Відзначається, що контроль рівня володіння іноземною мовою є найважливішим компонентом управління навчальним процесом. Він є чинником зворотного зв’язку між цілями навчання та отриманим результатом. Контроль виконує навчальну, діагностичну, корегувальну, управлінську, оцінювальну й інші функції. Інформацію за зворотним зв’язком студенти можуть отримати як шляхом зовнішнього контролю з боку викладача, так і шляхом внутрішнього самоконтролю. Лінгводидактичні тести широко використовуються провідними освітніми центрами світу. На сучасному етапі розвитку лінгводидактичного тес- тування важливу роль відіграють інформаційні технології. Це зумовлено наявністю в них засобів, здатних забезпечити технологічні процедури оцінки рівня засвоєння учнями вивченого навчального матеріалу з використанням різних платформ, зокрема, платформи Moodle. Багато великих національних і міжнародних тестових проєктів рухаються в бік комп’ютерного тестування. У статті аналізуються вимоги до складання тестів, серед яких основними є вимоги валідності, надійності, автентичності, економічності й системності (відмінність завдань за ступенем складності). Легкі завдання складають до 20% всіх завдань, завдання середньої складності – до 60%, а складні завдання – до 20% завдань тесту. Важливою якістю тесту також є час тестування. Описуються найвідоміші системи тестування за кордоном, які орієнтовані на різні цілі: Тест визначення здатності до вивчення іноземної мови (Aptitude Test); Діагностичний тест (Diagnostic Test); Тест відбору (Placement Test); Тест загальних умінь (Proficiency Test); Тест навчальних досягнень (Achievement Test). У статті описуються об’єкти контролю комунікативної компетенції в галузі російської мови як іноземної: перевіряються вміння та навички володіння видами мовленнєвої діяльності й прагматична компетенція. Називаються види тестових завдань: множинний вибір, подвійний вибір, завершення дії, інтерпретація, відповіді на питання, розташування за порядком і виправлення та інше. Висновки статті такі: необхідно вивчити зарубіжний досвід тестування не тільки в лінгвістиці, а й в інших галузях знань, врахувати теоретичні дослідження вітчизняних тестологів, а також залучити до розробки лінгводидактичних тестів фахівців у галузі інформаційних технологій.Документ Психологический аспект адаптации студентов к условиям учебы в вузе(Харківський національний університет радіоелектроніки, 2020) Снегурова, Татьяна АлексеевнаДокумент Научная речь для начинающих. Экономика(ТОВ "Форт", 2020) Снегурова, Татьяна Алексеевна; Парамонова, Валерия Юрьевна; Седойкина, Татьяна НиколаевнаЦелью пособия является изучение необходимого и достаточного объема общенаучных и грамматических моделей научной речи, формирование на этой базе навыков и умений говорения, а также чтения научной литературы. Пособие содержит аутентичные научные тексты и задания, позволяющие закрепить изученный материал, поурочные словники. Настоящее пособие предназначено иностранным студентам, обучающимся на экономических специальностях и владеющим русским языком в объеме I сертификационного уровня.Документ Экзамен по иностранному языку как стресс-фактор(Іванченко І. С., 2019) Снегурова, Татьяна АлексеевнаДокумент Межкультурное непонимание при обучении иностранных студентов(Національний авіаційний університет, 2019) Снегурова, Татьяна Алексеевна