Кафедра "Гуманітарні науки"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1702

Офіційний сайт кафедри http://http://web.kpi.kharkov.ua/kgn

Увага! Поповнення колекції кафедри "Гуманітарні науки" тимчасово, від травня 2023 року, призупинено.

Кафедра "Гуманітарні науки" існує від 1973 року.

Більшість фахівців кафедри викладали в різних країнах світу – в Австрії, Великобританії, Швеції, Іспанії, Італії, Сірії, Шрі-Ланці, Монголії, Алжирі, Афганістані, Гвінеї, Судані, на Кубі і Мадагаскарі.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 16
  • Ескіз
    Документ
    Методичні рекомендації щодо виконання завдань поточного та підсумкового модульного контролю з української мови як іноземної та української мови за професійним спрямуванням для іноземних студентів 2 курсу (мова навчання – англійська)
    (Національний фармацевтичний університет, 2021) Литвиненко, Ольга Олександрівна; Суханова, Тетяна Євгенівна
    Методичні рекомендації призначені для англомовних студентів спеціальності "Фармація" з метою перевірки набутих знань з української мови. Рекомендації містять завдання з правопису та граматики, зразки контрольних робіт з поясненням щодо виконання та відровіді для самоперевірки, питання для самоконтролю та рекомендовану літературу.
  • Ескіз
    Документ
    Українська мова за професійним спрямуванням
    (Національний фармацевтичний університет, 2021) Суханова, Тетяна Євгенівна; Литвиненко, Ольга Олександрівна
  • Ескіз
    Документ
    Семантическая аномалия и мифопоэтическая семантика в лирических текстах А. А. Тарковского
    (Видавничий дім "Гельветика", 2021) Суханова, Татьяна Евгеньевна; Крысенко, Татьяна Васильевна
    Статья посвящена исследованию лирических текстов А. Тарковского в аспекте реализуемой в них мифопоэтической семантики. В статье установлена связь мифопоэтической семантики как проекции в поэтическом тексте символов, образов, мотивов традиционной мифологии и мифологической модели мира с важнейшими семантическими характеристиками поэтической речи. Показано, что, с одной стороны, мифопоэтическая семантика может быть источником аномалий, а с другой стороны, что аномалии, представленные в поэтических текстах, приводят к актуализации мифопоэтической семантики.
  • Ескіз
    Документ
    Особливості навчання іноземних студентів українського мовленнєвого етикету
    (Видавничий дім "Гельветика", 2021) Суханова, Тетяна Євгенівна; Крисенко, Тетяна Василівна
  • Ескіз
    Документ
    Удосконалення комунікативних навичок іноземних студентів-фармацевтів
    (Національний авіаційний університет, 2020) Суханова, Тетяна Євгенівна; Крисенко, Тетяна Василівна
  • Ескіз
    Документ
    Доцільність урахування мовленнєвих норм під час навчання комунікації іноземних студентів
    (Національний фармацевтичний університет, 2021) Суханова, Тетяна Євгенівна; Крисенко, Тетяна Василівна
  • Ескіз
    Документ
    Види і форми контролю на заняттях з вивчення іноземної мови
    (Національний фармацевтичний університет, 2020) Суханова, Тетяна Євгенівна; Крисенко, Тетяна Василівна
  • Ескіз
    Документ
    Щодо необхідності створення нових навчальних матеріалів з наукового стилю мовлення для іноземних студентів медико-фармацевтичних ВЗО
    (Івано-Франківський національний медичний університет, 2021) Суханова, Тетяна Євгенівна; Крисенко, Тетяна Василівна
  • Ескіз
    Документ
    Навчання аудіювання іноземних студентів під час позааудиторної роботи
    (Видавничий дім "Гельветика", 2020) Крисенко, Тетяна Василівна; Суханова, Тетяна Євгенівна
    У статті розглянуто важливий аспект викладання російської мови як іноземної – аудіювання. Аудіювання є потужним засобом навчання іноземної мови. Воно сприяє опануванню лексики та граматичної структури мови. Аудіювання полегшує опанування говоріння, читання та письма. У статті досліджено основні проблеми в аудіюванні російської мови іноземними студентами під час позааудиторної роботи. Демонструється зв’язок навчання аудіювання та позааудиторної роботи. Зазначається, що процес аудіювання внутрішній, супроводжується складною розумовою діяльністю, напруженою роботою пам’яті. Аудіювання стимулює навчальну та комунікативну діяльність студентів. Підвищення ефективності навчання аудіювання суттєво впливає на результативність навчання іноземної мови загалом. Авторами розглядаються особливості позааудиторної роботи та її місце в системі навчання аудіювання. Формування вмінь та навичок аудіювання потребує тренування і практики. Аудіювання дозволяє суттєво поповнити лексичний запас студентів. За використання аудіювання в позааудиторній роботі відбувається мимовільне запам’ятовування лексичних одиниць. У статті розглядаються функції позааудиторної роботи та мовленнєві механізми, які дають змогу реалізувати комунікативні потреби студентів в аудіюванні в навчально-науковій діяльності, соціально-культурній сфері та під час повсякденного спілкування. У процесі аудіювання студенти стикаються із труднощами, спричиненими трьома факторами: умовами комунікації, лінгвістичними особливостями мови, яка звучить, об’єктивною складністю перекодування звукових сигналів на смисловий запис. Авторами робиться висновок, що навчальні аудиторні матеріали з аудіювання мають передувати позааудиторним заходам та повинні бути побудовані з урахуванням послідовного збільшення труднощів і ускладнення умов і матеріалів аудіювання, адже поступове здолання труднощів приводить до підвищення якості сприйняття інформації.
  • Ескіз
    Документ