Кафедра "Туризм i готельно-ресторанний бізнес"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2422

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/tourism

Від листопада 2021 року кафедра має назву "Туризм і готельно-ресторанний бізнес". Перейменована під час реорганізації кафедри "Бізнес-аналітики, обліку та готельно-ресторанної справи" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". Подорожі змінюють нас, допомагають нам зростати і розвиватися. Подорожі – найкраща освіта сучасного світу!

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: доктор економічних наук, 5 кандидатів наук: 4 –економічних, 1 – географічних; 1 співробітник має звання професора, 5 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Ризики діяльності підприємства у мінливому конкурентному середовищі
    (Verlag SWG imex GmbH, 2014) Віхляєва, Світлана Іванівна; Чекаліна, Елеонора Петрівна; Сікєтіна, Наталія Геннадіївна
    У статті розглянуто фактори мінливого конкурентного середовища. Дається аналіз зовнішніх та внутрішніх факторів мінливого конкурентного середовища: виробничого, комерційного, конкурентоспроможності продукції та фази життєвого циклу товару.
  • Ескіз
    Документ
    Обгрунтування нецінового й логістичного факторів конкурентоспроможності продукції в мінливому конкурентному середовищ
    (НТУ "ХПІ", 2014) Віхляєва, Світлана Іванівна; Сікєтіна, Наталія Геннадіївна
    У статті розглянуто напрямки забезпечення конкурентоспроможності продукції машинобудівних підприємств на основі підвищення точності її оцінки завдяки охопленню більшої кількості факторів, які діють в умовах мінливого конкурентного середовища для побудови моделі комплексного показника конкурентоспроможності продукції. Зроблено висновки про необхідність врахування при оцінці конкурентоспроможності продукції не тільки вимоги споживача до її ціни та якості, але й нецінових та логістичних факторів, від яких значною мірою залежить економічна ефективність діяльності підприємства.