Кафедра "Туризм i готельно-ресторанний бізнес"
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2422
Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/tourism
Від листопада 2021 року кафедра має назву "Туризм і готельно-ресторанний бізнес". Перейменована під час реорганізації кафедри "Бізнес-аналітики, обліку та готельно-ресторанної справи" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).
Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". Подорожі змінюють нас, допомагають нам зростати і розвиватися. Подорожі – найкраща освіта сучасного світу!
У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: доктор економічних наук, 5 кандидатів наук: 4 –економічних, 1 – географічних; 1 співробітник має звання професора, 5 – доцента.
Переглянути
Результати пошуку
Публікація Дослідження та оптимізація економічних процесів в готельно-ресторанному бізнесі(ФЛП Томенко Ю. І., 2019) Шовкопляс, Тетяна Семенівна; Жадан, Тетяна Андріївна; Жадан, Юлія Володимирівна; Смоловик, Раїса Федорівна; Линник, Олена Іванівна; Артеменко, Наталія Вікторівна; Сікєтіна, Наталія Геннадіївна; Єршова, Наталя Юріївна; Ткаченко, Марина Олексіївна; Сиром'ятникова, Оксана Валеріївна; Побережна, Наталія Миколаївна; Колєсніченко, Анастасія Сергіївна; Мардус, Наталія Юріївна; Брік, Світлана Володимирівна; Афенченко, Г. В.; Шумлянська, Н. В.; Чайка, Тетяна Юріївна; Юр'єва, Ірина Анатоліївна; Фальченко, Олена Олександрівна; Александрова, Вікторія Олександрівна; Хаустова, Ірина Євгенівна; Строков, Євген МихайловичМонографія є результатом науково-методичних та практичних досліджень з удосконалення науково-методичного забезпечення процесів управління, обліку та аудиту на підприємствах готельно-ресторанної галузі. Монографія базується на матеріалах ХIV-ої Міжнародної науково-практичної конференції «Дослідження та оптимізація економічних процесів. Оптимум-2018». Монографія призначена для наукових робітників, викладачів, аспірантів, а також фахівців, що займаються дослідженням економічних проблем розвитку та оптимізацією економічних процесів у галузі індустрії гостинності.Публікація Методичні вказівки до самостійної роботи студентів з дисципліни "Організація контрольно-ревізійної роботи"(НТУ "ХПІ", 2013) Манойленко, Олександр Володимирович; Жадан, Тетяна Андріївна; Сиром'ятникова, Оксана ВалеріївнаМетодичні вказівки до самостійної роботи студентів з дисципліни "Організація контрольно-ревізійної роботи" призначені для студентів 6 курсу заочної форми навчання освітньо-кваліфікаційного рівня "спеціаліст" спеціальності 7.03050901 "Облік і аудит". Самостійна робота студента є однією із найважливіших складових навчального процесу, яка безпосередньо впливає на глибину та стійкість набутих знань і умінь. Самостійна робота студента - це основний засіб оволодіння навчальним матеріалом під керівництвом викладача у час, вільний від обов'язкових навчальних занять. Метою самостійної роботи студента є забезпечення засвоєння в повному обсязі навчальної програми шляхом свідомого закріплення, поглиблення і систематизації набутих теоретичних знань, а також опанування навичок роботи з навчальною і науково-методичною літературою, вміння вільно орієнтуватися в інформаційному просторі. Студент працює з текстом лекцій, літературними джерелами, нормативно-правовими актами, засвоює термінологію, складає словник основних понять, конспектує, готує тезиси, доповіді, відповіді на контрольні питання, самостійно вирішує наведені завдання.Публікація Методичні вказівки до самостійної роботи студентів з дисципліни "Організація контрольно-ревізійної роботи"(НТУ "ХПІ", 2013) Манойленко, Олександр Володимирович; Жадан, Тетяна Андріївна; Сиром'ятникова, Оксана ВалеріївнаМетодичні вказівки до самостійної роботи студентів з дисципліни "Організація контрольно-ревізійної роботи" призначені для студентів 5 курсу денної форми навчання освітньо-кваліфікаційного рівня "спеціаліст" спеціальності 7.03050901 "Облік і аудит". Самостійна робота студента є однією із найважливіших складових навчального процесу, яка безпосередньо впливає на глибину та стійкість набутих знань і умінь. Самостійна робота студента - це основний засіб оволодіння навчальним матеріалом під керівництвом викладача у час, вільний від обов'язкових навчальних занять. Метою самостійної роботи студента є забезпечення засвоєння в повному обсязі навчальної програми шляхом свідомого закріплення, поглиблення і систематизації набутих теоретичних знань, а також опанування навичок роботи з навчальною і науково-методичною літературою, вміння вільно орієнтуватися в інформаційному просторі. Студент працює з текстом лекцій, літературними джерелами, нормативно-правовими актами, засвоює термінологію, складає словник основних понять, конспектує, готує тезиси, доповіді, відповіді на контрольні питання, самостійно вирішує наведені завдання.Публікація Методичні вказівки для виконання індивідуального завдання з навчальної дисципліни "Державний фінансовий контроль"(НТУ "ХПІ", 2017) Жадан, Тетяна АндріївнаМетодичні вказівки до виконання індивідуального завдання розроблені відповідно до робочої програми з навчальної дисципліни "Державний фінансовий контроль". Написання реферату є однією із форм індивідуальної роботи студентів, що передбачено навчальним планом вивчення дисципліни "Державний фінансовий контроль". Виконання індивідуального завдання (реферату) підводить підсумок вивчення студентами як окремої теми, так і дисципліни "Державний фінансовий контроль" в цілому. Реферат - це самостійна дослідницька робота, яка представляє собою виклад наявних в науковій літературі концепцій по заданій проблемній тематиці. Як правило, реферат відображає різні точки зору на досліджуване питання, з одночасним висловленням і думки самого автора. Реферат є завершеною за певною структурою працею, де автору необхідно показати вміння послідовно та логічно викладати зміст вирішуваної проблеми. Основна мета виконання реферативної роботи – закріпити, поглибити, розширити, систематизувати теоретичні знання, розвинути навички самостійного вирішення питань з навчальної дисципліни та роботи зі спеціальною літературою. Реферат служить також засобом діагностики набутих знань, умінь та навичок студентів. Використовуючи різноманітну літературу, студент повинен уміти викласти зміст питання в обсязі, необхідному для його розуміння. Головні завдання виконання реферату: узагальнення, поглиблення, закріплення знань, одержаних студентами при вивченні навчальної дисципліни "Державний фінансовий контроль", використання цих знань для комплексного вирішення конкретної практичної ситуації або проблеми; зміцнення світоглядних позицій; формування навичок роботи дослідницького характеру. В результаті написання реферату студенти повинні вміти: визначати суть проблемної ситуації, з'ясовувати її актуальність та науково-практичне значення; здійснювати аналіз останніх досліджень і публікацій, в яких започатковано розв'язання певної проблеми і на які спирається автор; визначати мету і завдання дослідження; обґрунтовувати отримані результати; готувати висновки та подавати чітке бачення перспектив наступних досліджень з відповідної проблеми.Публікація Методичні вказівки до організації самостійної роботи з навчальної дисципліни "Державний фінансовий контроль"(НТУ "ХПІ", 2017) Жадан, Тетяна АндріївнаМетодичні вказівки до організації самостійної роботи з навчальної дисципліни "Державний фінансовий контроль" для студентів спеціальності 071 "Облік і оподаткування" спеціалізації 01 "Облік, аудит і оподаткування" освітньо-кваліфікаційного рівня магістр усіх форм навчання складені у відповідності з навчальним планом та робочою програмою вивчення дисципліни. Метою самостійної роботи з навчальної дисципліни "Державний фінансовий контроль" є закріплення теоретичних знань, розвиток навичок самостійної роботи зі спеціальною літературою, оволодіння і поглиблення практичного досвіду з вирішення поставлених завдань, а також формування навичок самостійного творчого пошуку, інтерпретації та використання інформації для вирішення окремих практичних питань. Самостійна робота студента є основним засобом оволодіння навчальним матеріалом у час, вільний від обов'язкових навчальних занять. Самостійна робота студента включає: вивчення лекційного матеріалу; опрацювання рекомендованої літератури; вивчення основних термінів та понять за темами дисципліни; роботу з законодавчими і нормативними актами, які регулюють процеси планування, організації та здійснення державного фінансового контролю в Україні; підготовку до практичних занять, тестування, проміжний та підсумковий контроль; виконання індивідуального завдання (реферату); контрольну перевірку кожним студентом особистих знань за допомогою питань для самоконтролю.Публікація Методичні вказівки до практичних занять з навчальної дисципліни "Державний фінансовий контроль"(НТУ "ХПІ", 2017) Жадан, Тетяна АндріївнаМетодичні вказівки до практичних занять з навчальної дисципліни "Державний фінансовий контроль" для студентів спеціальності 071 "Облік і оподаткування" спеціалізації 01 "Облік, аудит і оподаткування» освітньо-кваліфікаційного рівня магістр усіх форм навчання складені у відповідності з навчальним планом та робочою програмою вивчення дисципліни. Метою даної методичної розробки є висвітлення змісту практичних занять у розрізі тем, передбачених робочою програмою навчальної дисципліни "Державний фінансовий контроль", та надання студентам рекомендацій до кожного заняття. Завдання методичних вказівок – сприяти оволодінню студентами теоретичними знаннями з навчальної дисципліни "Державний фінансовий контроль" та вміти їх застосовувати при плануванні, організації та проведенні державного фінансового контролю на підконтрольних об'єктах. Практичне заняття – це форма навчального заняття, при якій викладач організує детальний розгляд студентами окремих теоретичних положень навчальної дисципліни та формує вміння і навички їх практичного застосування шляхом індивідуального виконання студентом відповідно сформульованих завдань. У даних методичних вказівках наведено зміст практичних занять з навчальної дисципліни "Державний фінансовий контроль". Кожна тема практичного заняття супроводжується стислими методичними рекомендаціями, переліком питань для обговорення лекційного матеріалу та самостійної роботи, тестовими завданнями, практичними завданнями різного рівня складності, списком рекомендованої літератури.