Кафедра "Туризм i готельно-ресторанний бізнес"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2422

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/tourism

Від листопада 2021 року кафедра має назву "Туризм і готельно-ресторанний бізнес". Перейменована під час реорганізації кафедри "Бізнес-аналітики, обліку та готельно-ресторанної справи" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". Подорожі змінюють нас, допомагають нам зростати і розвиватися. Подорожі – найкраща освіта сучасного світу!

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: доктор економічних наук, 5 кандидатів наук: 4 –економічних, 1 – географічних; 1 співробітник має звання професора, 5 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 7 з 7
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні вказівки до виконання індивідуального завдання (контрольної роботи) з дисципліни "Інноваційні технології виробництва продукції та обслуговування споживачів"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Жадан, Тетяна Андріївна; Куниця, Катерина Вікторівна; Якименко-Терещенко, Наталія Василівна
    Виконання індивідуального завдання з дисципліни «Інноваційні технології виробництва продукції та обслуговування споживачів» має кілька важливих переваг: розвиток практичних навичок, застосування теоретичних знань в реальних умовах, ознайомлення з новітніми технологіями, розвиток креативності та інноваційного мислення, підготовка до підприємницької діяльності, формування аналітичних навичок. Індивідуальні завдання стимулюють самостійність студентів та відповідальність за власне навчання за рахунок самостійного збору і аналізу інформації, розробляти рішення та представляти свої результати. Сучасний готельно-ресторанний бізнес дуже конкурентноспроможний, і випускникам цієї галузі важливо мати практичні навички та знання, які вони можуть застосувати в реальному житті. Виконання індивідуального завдання допомагає студентам набути цих навичок і стати більш привабливими для роботодавців, допомагає поглибити свої знання та розвинути навички управління, підготовлює їх до успішної кар'єри в цій галузі.
  • Ескіз
    Публікація
    Інноваційні підходи удосконалення системи якості на підприємствах ресторанного господарства
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Стригуль, Лариса Станіславівна; Жадан, Тетяна Андріївна; Якименко-Терещенко, Наталія Василівна
    У тезах доповіді розглянуто проблеми впровадження інноваційних технологій на підприємствах ресторанного господарства, які мають реалізовуватись не лише в напрямку використання більш високо технологічного обладнання, підвищення якості сировини та процесів її обробки, але й удосконалення результативності менеджменту системи якості продукції та послуг, що дає додаткові переваги у продуктивності роботи персоналу, підвищенню якості ресторанного продукту та процесу реалізації послуг.
  • Ескіз
    Публікація
    Основні елементи адаптивної системи управління підприємством готельно-ресторанного господарства в умовах нестабільної економіки
    (2019) Линник, Олена Іванівна; Жадан, Тетяна Андріївна
    У статті розглянуто вплив циклічних змін факторів зовнішнього середовища на процеси ефективного функціонування та розвитку підприємств готельного та ресторанного господарства країни. Для успішного функціонування в умовах нестабільної економіки підприємства готельно-ресторанного господарства мають розробити та впровадити систему адаптивного управління. В ході дослідження проведено аналіз економічної сутності термінів «адаптація», «адаптивне управління», обґрунтовано теоретичні і методичні засади адаптивної системи управління підприємством, виділено основні етапи та напрями адаптації. Окремо підкреслено значення соціального аспекту адаптації підприємств готельно-ресторанної галузі. Особливої уваги потребують питання формування місії підприємства, його організаційної культури, ідеології, визначення лідерів колективу, розкриття потенціалу трудових ресурсів. Відзначено, що саме здатності та компетентність персоналу є силою, спроможною сформувати ефективний механізм адаптивного управління.
  • Ескіз
    Публікація
    Готельно-ресторанна справа
    (ТОВ "Планета-Прінт", 2019) Якименко-Терещенко, Наталія Василівна; Жадан, Тетяна Андріївна; Мардус, Наталія Юріївна; Мелень, Олена Валентинівна; Побережна, Наталія Миколаївна; Линник, Олена Іванівна; Давидюк, Тетяна Вікторівна; Юр'єва, Ірина Анатоліївна; Смоловик, Раїса Федорівна; Александрова, Вікторія Олександрівна; Стригуль, Лариса Станіславівна; Хаустова, Ірина Євгенівна; Строков, Євген Михайлович; Чайка, Тетяна Юріївна
    У навчальному посібнику розкрито теоретичні положення і практичні питання щодо підготовки фахівців у сфері готельно-ресторанної справи у відповідності з освітньо-професійною програмою спеціальності "Готельно-ресторанна справа". Розглянуто організаційні, управлінські та технологічні засади готельного та ресторанного бізнесу, висвітлено питання організації та структури виробництва підприємств готельного і ресторанного господарства. Викладений матеріал спрямовано на формування здатності здійснювати адміністративну, підприємницьку, проектну та дослідницьку діяльність з урахуванням сучасного стану та перспектив розвитку готельного та ресторанного господарств. Навчальний посібник призначено для студентів і викладачів спеціальності "Готельно-ресторанна справа" закладів вищої освіти, а також широкого кола підприємців.