Кафедра "Туризм i готельно-ресторанний бізнес"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2422

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/tourism

Від листопада 2021 року кафедра має назву "Туризм і готельно-ресторанний бізнес". Перейменована під час реорганізації кафедри "Бізнес-аналітики, обліку та готельно-ресторанної справи" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". Подорожі змінюють нас, допомагають нам зростати і розвиватися. Подорожі – найкраща освіта сучасного світу!

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: доктор економічних наук, 5 кандидатів наук: 4 –економічних, 1 – географічних; 1 співробітник має звання професора, 5 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Облікова інформація про виробничі запаси з метою прийняття рішень
    (ФОП Вишемирський В. С., 2021) Кузнецова, Світлана Олександрівна; Смиковська, Д. О.
  • Ескіз
    Документ
    Обліково-аналітичне забезпечення оцінки фінансової стійкості підприємств торгівлі
    (ФОП Іванченко І. С., 2020) Нагорна, Ірина Володимирівна; Кузнецова, Світлана Олександрівна; Польова, Тетяна Володимирівна; Мельничук, Марина Олексіївна; Дяченко, Катерина Сергіївна; Порсюрова, Ірина Петрівна; Клімович, Ірина Миколаївна; Баширова, Гюнай
    В колективній монографії відображено результати науково-дослідної роботи "Обліково-аналітичне забезпечення оцінки фінансової стійкості підприємств торгівлі" (державний реєстраційний номер 0118U004056). Монографія представляє авторський підхід колективу науковців до вирішення актуальних питаннь формування обліково-аналітичного забезпечення оцінки фінансової стійкості торговельних підприємств України. У монографії розвинуто теоретичні положення, науково-методичний інструментарій і практичні рекомендації щодо уточнення категоріального апарату пов’язаного із фінансовою стійкістю та визначено її місце в обліково-аналітичній системі підприємства; досліджено сучасний стан та обумовлено тенденції розвитку торговельної галузі України; ідентифікації елементів облікової політики та їх впливу на фінансову стійкість підприємств торгівлі; сформовано технологію формування обліково-аналітичного забезпечення управління фінансовою стійкістю; концептуальних засад аналізу фінансової стійкості підприємств торгівлі. Монографія призначена для науковців, викладачів, керівників і фахівців підприємств, студентів економічних спеціальностей закладів вищої освіти.
  • Ескіз
    Документ
    Оцінка облікової інформації для прийняття управлінських рішень
    (ТДВ "Інститут обліку і фінансів", 2017) Кузнецова, Світлана Олександрівна
    Важливим фактором досягнення компромісу між інформаційними вимогами менеджменту і інформаційним продуктом облікової служби підприємства є оцінка ефективності облікової інформації для прийняття рішень. Адже своєчасність, достовірність, повнота облікової інформації впливає не лише на ефективність управління прибутком, але й на динаміку репутації бізнесу в цілому. Стаття присвячена аналізу існуючих підходів до оцінки ефективності облікової інформації та обґрунтуванню моделі оцінки облікової інформації для прийняття управлінських рішень з урахуванням руху інформаційних потоків під впливом інтеграції зорової уваги та розуміння стратегічних планів бізнесу. Здійснено аналіз наукових підходів до розуміння сутності оцінки облікової інформації. Обґрунтовано елементи концептуальної моделі оцінки облікової інформації для прийняття управлінських рішень. Розкрито процес синтезу наукових основ оцінки облікової інформації в процесі прийняття управлінських рішень. Виявлено, що вивчення взаємозв’язку між увагою і судженнями має вирішальне значення для оцінки поведінки менеджерів у процесі прийняття рішень. Якість рішень являє собою здатність менеджерів приймати рішення, які узгоджуються зі стратегічними цілями бізнесу. При цьому, важливим фактором, що визначає якість прийнятих рішень, є кількість уваги приділеної стратегічним показникам ефективності при оцінці облікової інформації.