Кафедра "Туризм i готельно-ресторанний бізнес"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2422

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/tourism

Від листопада 2021 року кафедра має назву "Туризм і готельно-ресторанний бізнес". Перейменована під час реорганізації кафедри "Бізнес-аналітики, обліку та готельно-ресторанної справи" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". Подорожі змінюють нас, допомагають нам зростати і розвиватися. Подорожі – найкраща освіта сучасного світу!

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: доктор економічних наук, 5 кандидатів наук: 4 –економічних, 1 – географічних; 1 співробітник має звання професора, 5 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Визначення виду стратегії забезпечення розвитку внутрішнього ринку товарів
    (Видавничий дім "Гельветика", 2019) Мардус, Наталія Юріївна
    В статті здійснено розрахунок прогнозних значень загального зваженого коефіцієнта зміни зовнішніх факторів. Визначено прогнозну величину узагальнюючих коефіцієнтів розвитку, обумовлену і не обумовлену впливом зовнішніх факторів за умови збереження існуючих тенденцій. Використовуючи результати розрахунків щодо залежності між узагальнюючими коефіцієнтами розвитку та приростом узагальнюючих індикаторів стану було визначено прогнозовану зміну стану внутрішнього ринку за песимістичним та оптимістичним сценаріями за умови реалізації стратегії. Запропоновано підхід до визначення виду стратегії забезпечення розвитку внутрішнього ринку товарів, який базується на визначені стратегічних пріоритетів з врахуванням рівня пріоритетності, що є підґрунтям до розробки заходів забезпечення розвитку внутрішнього ринку товарів.
  • Ескіз
    Документ
    Особливості ціноутворення на готельно-ресторанні послуги
    (Класичний приватний університет, 2017) Мардус, Наталія Юріївна
    У статті розглядаються особливості ціноутворення на послуги підприємств готельно-ресторанної справи. Визначено основні проблеми ціноутворення у теорії і практиці підприємств готельно-ресторанної справи. Метою статті є спроба наукового дослідження теоретичних і методичних аспектів ціноутворення на продукти і послуги підприємств готельно-ресторанного бізнесу. В результаті дослідження розроблено основні напрями забезпечення ефективної господарської діяльності підприємств готельно-ресторанної справи. Рекомендовано спрямовувати діяльність підприємств готельно-ресторанної справи на досягнення стратегічних цілей і тактичних завдань, що дасть змогу забезпечити конкурентну перевагу на ринку, яка досягається втіленням продуманої і обґрунтованої цінової стратегії і тактики ціноутворення.