Кафедра "Туризм i готельно-ресторанний бізнес"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2422

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/tourism

Від листопада 2021 року кафедра має назву "Туризм і готельно-ресторанний бізнес". Перейменована під час реорганізації кафедри "Бізнес-аналітики, обліку та готельно-ресторанної справи" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". Подорожі змінюють нас, допомагають нам зростати і розвиватися. Подорожі – найкраща освіта сучасного світу!

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: доктор економічних наук, 5 кандидатів наук: 4 –економічних, 1 – географічних; 1 співробітник має звання професора, 5 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Облік і звітність в оподаткуванні
    (2021) Мелень, Олена Валентинівна
    Викладено основи організації податкового обліку та звітності з різних податків, зборів та обов’язкових платежів на підприємствах різних форм власності та організаційно-правових форм відповідно до вимог ПКУ та НП(С)БО. Для студентів ВНЗ економічних спеціальностей.
  • Ескіз
    Документ
    Теоретичні основи визначення поняття "фінансовий результат"
    (Харківський національний університет міського господарства ім. О. М. Бекетова, 2020) Мелень, Олена Валентинівна; Москаленко, Л. В.
  • Ескіз
    Документ
    Дослідження та аналіз проблемних питань організації обліку фінансових результатів
    (Мукачівський державний університет, 2017) Мелень, Олена Валентинівна; Майструк, О. Д.
    Відповідно до нормативно-правової бази питання організації обліку доходів, витрат і фінансових результатів свідчить про його недостатню спрямованість на запити користувачів бухгалтерської інформації, оскільки бракує деталізованої інформації про фінансові результати за видами діяльності та її співвідношення з доходами та витратами підприємства; запровадження класифікації доходів та фінансових результатів залежно від джерел їх формування.
  • Ескіз
    Документ
    Актуальність питань розробки напрямів підвищення прибутковості підприємства
    (Херсонський державний університет, 2014) Мелень, Олена Валентинівна; Гарібян, Т. А.
    Стаття присвячена дослідженню та обґрунтуванню шляхів та напрямів підвищення прибутковості підприємства, а також дослідженню управління прибутком. Прибуток є рушійною силою і мотивом діяльності підприємств та організацій, яка дозволяє підприємству утримувати свої позиції на ринку і забезпечувати динамічний розвиток виробництва в умовах конкуренції. Головною метою управління прибутком є визначення шляхів найбільш ефективного його формування та оптимального розподілу, що спрямовані на забезпечення розвитку діяльності підприємства та зростання його ринкової вартості. Прибутковість підприємства безпосередньо пов’язана з отриманням прибутку та показує ефективність діяльності підприємств різних форм власності та характеризує інтенсивність їх роботи.