Кафедра "Туризм i готельно-ресторанний бізнес"
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2422
Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/tourism
Від листопада 2021 року кафедра має назву "Туризм і готельно-ресторанний бізнес". Перейменована під час реорганізації кафедри "Бізнес-аналітики, обліку та готельно-ресторанної справи" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).
Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". Подорожі змінюють нас, допомагають нам зростати і розвиватися. Подорожі – найкраща освіта сучасного світу!
У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: доктор економічних наук, 5 кандидатів наук: 4 –економічних, 1 – географічних; 1 співробітник має звання професора, 5 – доцента.
Переглянути
Результати пошуку
Документ Доходи та видатки бюджетних установ: нормативна база(ФОП Томенко Ю. І., 2019) Оліцька, Л. П.; Побережна, Наталія МиколаївнаДокумент Формування та використання обліково-аналітичної інформації в управлінні трудовими ресусами(ФОП Томенко Ю. І., 2019) Побережна, Наталія Миколаївна; Строков, Євген Михайлович; Зуб, А. В.Документ Навчання персоналу як засіб підвищення рівня його мотивації(ФОП Томенко Ю. І., 2019) Ісамухамедова, С. В.; Побережна, Наталія МиколаївнаДокумент Управління дебіторською заборгованістю як засіб підвищення ділової активності підприємства(ФОП Томенко Ю. І., 2019) Побережна, Наталія Миколаївна; Сергієнко, Д. В.; Черв'як, О. Ю.Документ Формування та використання обліково-аналітичної інформації в управлінні витратами на оплату праці(ФОП Томенко Ю. І., 2019) Потоцька, О. А.; Побережна, Наталія Миколаївна; Мардус, Наталія ЮріївнаДокумент Економіко-математичне моделювання в управлінні персоналом сучасного підприємства(ГО "Львівська економічна фундація", 2019) Побережний, Роман Олегович; Побережна, Наталія МиколаївнаДокумент Інновації в туризмі: теоретичний аспект(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Побережний, Роман Олегович; Побережна, Наталія Миколаївна; Савченко, Ольга Ігорівна; Побережна, Катерина ВікторівнаВизначено основні стратегічні пріоритетні цілі розвитку туризму в Україні на період до 2026 року – створення конкурентоспроможного національного туристичного продукту на засадах системної маркетингової діяльності; забезпечення економічного, соціального, екологічного та інноваційного використання наявного туристичного потенціалу; підвищення якості інфраструктури курортів; створення центрів туристичної інформації під час проведення ярмарків, фестивалів та виставок; удосконалення інформаційної інфраструктури туристичних послуг; забезпечення відповідності ціни та якості туристичних продуктів, організація системи якісної підготовки фахівців туристичного бізнесу. Надано загальну характеристику суб’єктів туристичної діяльності. Визначено головні фактори гальмування розвитку туристичного бізнесу в умовах сьогодення (відсутність цілісної системи державного управління туризмом у регіонах; недосконалість нормативно-правової бази, недостатність методичної, організаційної, інформаційної та матеріальної підтримки держави; недостатність інвестицій у розвиток сфери туризму; відсутність об'єктів для розвитку туристичної діяльності в сільській місцевості; недостатня забезпеченість туристичної галузі висококваліфікованими спеціалістами; скорочення кількості підприємств готельного господарства; відсутність інноваційних проектів та наукових досліджень з питань розвитку перспективних видів туризму; неефективне використання рекреаційних ресурсів та необхідність їх збереження; недостатність рівня розвитку інформаційної інфраструктури; недостатність державної підтримки рекламування національного туристичного продукту та ін.). Розглянуто погляди різних науковців на визначення терміну «інновації в туризмі». Сформульовано особливості інновацій у туризмі та визначено принципи їх застосування (принцип науковості, системності, відповідності інновацій потребам туристів, відповідності інноваційної діяльності рівню розвитку суспільства, позитивності результатів, зв’язаності та безпеки).Публікація Готельно-ресторанна справа(ТОВ "Планета-Прінт", 2019) Якименко-Терещенко, Наталія Василівна; Жадан, Тетяна Андріївна; Мардус, Наталія Юріївна; Мелень, Олена Валентинівна; Побережна, Наталія Миколаївна; Линник, Олена Іванівна; Давидюк, Тетяна Вікторівна; Юр'єва, Ірина Анатоліївна; Смоловик, Раїса Федорівна; Александрова, Вікторія Олександрівна; Стригуль, Лариса Станіславівна; Хаустова, Ірина Євгенівна; Строков, Євген Михайлович; Чайка, Тетяна ЮріївнаУ навчальному посібнику розкрито теоретичні положення і практичні питання щодо підготовки фахівців у сфері готельно-ресторанної справи у відповідності з освітньо-професійною програмою спеціальності "Готельно-ресторанна справа". Розглянуто організаційні, управлінські та технологічні засади готельного та ресторанного бізнесу, висвітлено питання організації та структури виробництва підприємств готельного і ресторанного господарства. Викладений матеріал спрямовано на формування здатності здійснювати адміністративну, підприємницьку, проектну та дослідницьку діяльність з урахуванням сучасного стану та перспектив розвитку готельного та ресторанного господарств. Навчальний посібник призначено для студентів і викладачів спеціальності "Готельно-ресторанна справа" закладів вищої освіти, а також широкого кола підприємців.Публікація Організація обліку операцій із цінними паперами власної емісії: теоретичні аспекти(2019) Мелень, Олена Валентинівна; Побережна, Наталія Миколаївна; Стригуль, Лариса СтаніславівнаУ статті досліджено особливості організації операцій з обліку цінних паперів власної емісії, їх класифікація, первинне розміщення та викуп, а також розглянуто документальне оформлення операцій із цінними паперами. Важливим об'єктом в організації обліку операцій із цінними паперами є облікова політика підприємства. Для повного відображення всіх операцій із цінними паперами в обліку і фінансовій звітності доцільно виділити такі складники: економічно обґрунтована класифікація цінних паперів; порядок емісії та відображення витрат, пов'язаних з емісією; своєчасне та повне документування емісії та обігу цінних паперів; методи оцінки і відображення цінних паперів на рахунках бухгалтерського обліку та у фінансовій звітності підприємства; визначення терміну утримання цінних паперів; методичні рекомендації щодо проведення інвентаризації цінних паперів; методичні підходи до обліку доходів і витрат за операціями із цінними паперами.Публікація Проблеми формування архітектоніки управління підприємством на засадах бенчмаркінгу(2019) Стригуль, Лариса Станіславівна; Мелень, Олена Валентинівна; Побережна, Наталія МиколаївнаУ статті розглянуто особливості формування архітектоніки організаційної структури управління на засадах бенчмаркінгу підприємств України в сучасних умовах господарювання. Необхідність розширення масштабів та підвищення ефективності діяльності вітчизняних підприємств становить нові завдання щодо удосконалення якісного організаційного забезпечення у напрямі формування орієнтирів стабільного довгострокового розвитку, що можливе за наявності визначеної архітектоніки управління підприємством. Одним із найефективніших інструментів, що дає можливість підприємству постійно нарощувати продуктивність, покращувати якість своєї діяльності, бути попереду конкурентів, є бенчмаркінг, який використовується як важіль, здатний зламати усталену структуру організації, що не дає поштовху до розвитку, стиль ведення бізнесу, який не призводить до стрімких проривів в виробництві, та є орієнтиром на кращі результати інших підприємств. Актуальність бенчмаркінгу як методу вдосконалення бізнесу, способу отримання стійких конкурентних позицій на ринку, формування позитивного іміджу базується на багаторічному досвіді успішного розвитку найбільших підприємств і корпорацій у світовій економіці.