Кафедра "Туризм i готельно-ресторанний бізнес"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2422

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/tourism

Від листопада 2021 року кафедра має назву "Туризм і готельно-ресторанний бізнес". Перейменована під час реорганізації кафедри "Бізнес-аналітики, обліку та готельно-ресторанної справи" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". Подорожі змінюють нас, допомагають нам зростати і розвиватися. Подорожі – найкраща освіта сучасного світу!

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: доктор економічних наук, 5 кандидатів наук: 4 –економічних, 1 – географічних; 1 співробітник має звання професора, 5 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 17
  • Ескіз
    Документ
    Підвищення економічної ефективності виробничо-комерційної діяльності підприємств з урахуванням конкурентоспроможності продукції
    (НТУ "ХПІ", 2005) Сікєтіна, Наталія Геннадіївна
    Питанню конкурентоспроможності промислової продукції, особливо продукції технічного признання, що створює основу подальшого розвитку НТП та одним з факторів підвищення ефективності діяльності підприємств приділено багато уваги. Дотепер в економічній літературі відсутні дослідження, спрямовані на вивчення взаємозв'язків та взаємозалежності між показниками економічної ефективності діяльності промислових підприємств і конкурентоспроможності продукції, що ними випускається, хоча на рівні логіки не викликає сумнівів той факт, що показники економічної ефективності діяльності підприємств впливають прямо та зворотно на конкурентоспроможності продукції, що виготовляється промисловим підприємством. Організаційно-технічний рівень виробництва, інвестиції, економічні та фінансові показники підприємства створюють базу для досягнення певного рівню конкурентоспроможності продукції. Тому для діючих підприємств конкурентоспроможність продукції є функцією показника ефективності підприємства.
  • Ескіз
    Документ
    Вдосконалення методики визначення конкурентоспроможності промислової продукції
    (НТУ "ХПІ", 2005) Сікєтіна, Наталія Геннадіївна
    Залежність ціни товару від його якості, виражається у більш високій ціні того товару, якість якого є вищою, ніж у товарів-аналогів, що знаходить кількісний вираз у задоволенні потреби споживача у певних функціях та властивостях саме цього товару на даному ринку (або ринковому сегменті). У такому випадку у стратегії підприємства-виробника щодо встановлення ціни на товар високої якості необхідно враховувати те, що додаткові витрати, пов'язані із забезпеченням певного рівня якості мають відбитися у новій ціні, але ціна має збільшуватися у меншій мірі, ніж якість товару за рахунок введення досягнень НТП у технологічні процеси. Тому раціонально представити парну кореляційну залежність ціни від платоспроможного попиту якості товару
  • Ескіз
    Документ
    Управління конкурентоспроможністю продукції на державному рівні
    (НТУ "ХПІ", 2005) Сікєтіна, Наталія Геннадіївна
    Посилення ролі держави в підтримці перспективних галузей економіки, а також цілеспрямованих заходів щодо підтримки експорту вітчизняної продукції забезпечать підвищення конкурентоспроможності України на світовому ринку та створять умови для інтеграції її у світову економіку на паритетних засадах.
  • Ескіз
    Документ
    Формування ефективності виробничо-комерційної діяльності промислового підприємства
    (Полтавський інститут бізнесу Міжнародний науково-технічний університет ім. академіка Юрія Бугая, 2006) Сікєтіна, Наталія Геннадіївна
    При розгляді ефективності діяльності промислового підприємства, аналізу ефективності тільки виробництва не достатньо, а варто також розглядати комерційну діяльність, адже основним завданням промислового підприємства є випуск конкурентоспроможної продукції, яка може бути реалізована на ринку й забезпечить отримання прибутку.
  • Ескіз
    Документ
    Оптимізація прибутку підприємства за рахунок сегментації ринку
    (Черкаський державний технологічний університет, 2008) Сікєтіна, Наталія Геннадіївна
    Для ефективної діяльності підприємства необхідно сформулювати критерії обґрунтування обсягу випуску продукції різного рівня конкурентоспроможності по кожній позиції номенклатури. Певний рівень конкурентоспроможності продукції споживається конкретним сегментом ринку з відповідним рівнем платоспроможного попиту.Таким критерієм може бути максимізація прибутку. Використання запропонованого алгоритму максимізації прибутку підприємств підвищить економічну ефективність його діяльності в ринкових умовах.
  • Ескіз
    Документ
    Використання факторного аналізу при оцінці економічної ефективності діяльності машинобудівних підприємств
    (НТУ "ХПІ", 2008) Сікєтіна, Наталія Геннадіївна
    Важливою складовою аналізу діяльності підприємства є факторний аналіз, сутність якого укладається у визначенні якісного впливу окремого фактору на абсолютну зміну результативного показника. Проведено факторний аналіз економічної ефективності діяльності підприємства за двох факторною кратною моделлю. Використовуючи метод ланцюгових підстановок, розраховано вплив прибутку та собівартості продукції на зміну економічної ефективності діяльності підприємства.
  • Ескіз
    Документ
    Фази життєвого циклу товару як фактор формування його конкурентоспроможності
    (НТУ "ХПІ", 2009) Чекаліна, Елеонора Петрівна; Сікєтіна, Наталія Геннадіївна; Сукач, С. О.
    Пропонується використання математичного апарату для розрахунку об'єму реалізованої продукції та прибутку на кожній стадії життєвого циклу товару та весь його цикл. Такий розрахунок потрібен для ухваленні рішення про перехід підприємства на випуск нового виду продукції.
  • Ескіз
    Документ
    Фактори підвищення економічної ефективності діяльності підприємства
    (НТУ "ХПИ", 2008) Сікєтіна, Наталія Геннадіївна
    Однією з проблемних областей в управлінні сучасним підприємством є виявлення факторів підвищення економічної ефективності діяльності підприємств. Дана стаття присвячена питанням удосконалення категорії економічної ефективності діяльності підприємств та факторів її підвищення.
  • Ескіз
    Документ
    Використання експертних оцінок при визначенні споживчих властивостей трактора ХТЗ-17021
    (НТУ "ХПИ", 2005) Смоловик, Раїса Федорівна; Чекаліна, Елеонора Петрівна; Сікєтіна, Наталія Геннадіївна; Шутько, Людмила Борисівна
    Для визначення рівню конкурентоспроможності певної продукції використано метод рангової кореляції. За значущістю обрано технічні параметри. Виявлено найважливіші якісні властивості на думку споживачей за допомогою методу експертних оцінок.
  • Ескіз
    Документ
    Вплив методів прийняття управлінських рішень на рівень ризику
    (НТУ "ХПИ", 2008) Чекаліна, Елеонора Петрівна; Сікєтіна, Наталія Геннадіївна
    Стаття присвячена питанням управлінських рішень на ефективність діяльності підприємства. Метою статті є диференціація методів прийняття управлінських рішень відносно рівній управління підприємствами, що діють у ринкових умовах, для зниження ризику.