Кафедра "Туризм i готельно-ресторанний бізнес"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2422

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/tourism

Від листопада 2021 року кафедра має назву "Туризм і готельно-ресторанний бізнес". Перейменована під час реорганізації кафедри "Бізнес-аналітики, обліку та готельно-ресторанної справи" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". Подорожі змінюють нас, допомагають нам зростати і розвиватися. Подорожі – найкраща освіта сучасного світу!

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: доктор економічних наук, 5 кандидатів наук: 4 –економічних, 1 – географічних; 1 співробітник має звання професора, 5 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 6 з 6
  • Ескіз
    Документ
    Ризики діяльності підприємства у мінливому конкурентному середовищі
    (Verlag SWG imex GmbH, 2014) Віхляєва, Світлана Іванівна; Чекаліна, Елеонора Петрівна; Сікєтіна, Наталія Геннадіївна
    У статті розглянуто фактори мінливого конкурентного середовища. Дається аналіз зовнішніх та внутрішніх факторів мінливого конкурентного середовища: виробничого, комерційного, конкурентоспроможності продукції та фази життєвого циклу товару.
  • Ескіз
    Документ
    Механізм комплексної оцінки економічної ефективності діяльності підприємства
    (НТУ "ХПІ", 2012) Сікєтіна, Наталія Геннадіївна
    Впровадження механізму управління, й зокрема, механізму управління економічною ефективністю діяльності підприємства неможлива без реалізації її комплексної оцінки. Отже визначено фактори, що впливають на економічну ефективність діяльності підприємства: виробничі та комерційні фактори, конкурентоспроможність продукції, життєвий цикл товару. В свою чергу, на конкурентоспроможність продукції впливають якісні, цінові, нецінові та логістичні фактори. Розроблено методологічний та практичний підхід щодо оцінки взаємозв’язку економічної ефективності діяльності підприємства та конкурентоспроможності його продукції, який являє собою механізм комплексної оцінки економічної ефективності діяльності вітчизняних підприємств, який ґрунтується на принципах системного підходу.
  • Ескіз
    Документ
    Обґрунтування вибору варіантів розробки програми щодо підвищення економічної ефективності діяльності підприємства
    (НТУ "ХПІ", 2009) Сікєтіна, Наталія Геннадіївна
    Данная статья посвящена вопросу оценки экономической эффективности деятельности машиностроительных предприятий. Представленный в статье метод количественной оценки экономической эффективности с учетом неценовых факторов конкурентоспособности продукции позволит повысить степень объективности оценки экономической эффективности деятельности предприятий, а также планировать стратегические результаты их деятельности.
  • Ескіз
    Документ
    Аналіз рентабельності власного капіталу
    (НТУ "ХПІ", 2012) Сікєтіна, Наталія Геннадіївна
    Забезпечення ефективного функціонування підприємств в умовах трансформації економіки України потребує нових підходів до системи управління. Важливого значення для реалізації цих процесів набуває економічний аналіз, який дає змогу об'єктивно оцінити діяльність підприємств, обґрунтувати і швидко реагувати на зміни ринкового середовища. Одним із недоліків промислових підприємств в сучасних умовах є не тільки низька конкурентоспроможність їхньої продукції, але й неспроможність керівництва адаптуватися до таких змін. У зв'язку з цим, питання досягнення ефективності діяльності вітчизняних підприємств, а саме забезпечення рентабельності власного капіталу є актуальним.
  • Ескіз
    Документ
    Аналіз рентабельності власного капіталу
    (НТУ "ХПІ", 2012) Сікєтіна, Наталія Геннадіївна
  • Ескіз
    Документ
    Обгрунтування нецінового й логістичного факторів конкурентоспроможності продукції в мінливому конкурентному середовищ
    (НТУ "ХПІ", 2014) Віхляєва, Світлана Іванівна; Сікєтіна, Наталія Геннадіївна
    У статті розглянуто напрямки забезпечення конкурентоспроможності продукції машинобудівних підприємств на основі підвищення точності її оцінки завдяки охопленню більшої кількості факторів, які діють в умовах мінливого конкурентного середовища для побудови моделі комплексного показника конкурентоспроможності продукції. Зроблено висновки про необхідність врахування при оцінці конкурентоспроможності продукції не тільки вимоги споживача до її ціни та якості, але й нецінових та логістичних факторів, від яких значною мірою залежить економічна ефективність діяльності підприємства.