Кафедра "Туризм i готельно-ресторанний бізнес"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2422

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/tourism

Від листопада 2021 року кафедра має назву "Туризм і готельно-ресторанний бізнес". Перейменована під час реорганізації кафедри "Бізнес-аналітики, обліку та готельно-ресторанної справи" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". Подорожі змінюють нас, допомагають нам зростати і розвиватися. Подорожі – найкраща освіта сучасного світу!

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: доктор економічних наук, 5 кандидатів наук: 4 –економічних, 1 – географічних; 1 співробітник має звання професора, 5 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Вдосконалення методики визначення конкурентоспроможності промислової продукції
    (НТУ "ХПІ", 2005) Сікєтіна, Наталія Геннадіївна
    Залежність ціни товару від його якості, виражається у більш високій ціні того товару, якість якого є вищою, ніж у товарів-аналогів, що знаходить кількісний вираз у задоволенні потреби споживача у певних функціях та властивостях саме цього товару на даному ринку (або ринковому сегменті). У такому випадку у стратегії підприємства-виробника щодо встановлення ціни на товар високої якості необхідно враховувати те, що додаткові витрати, пов'язані із забезпеченням певного рівня якості мають відбитися у новій ціні, але ціна має збільшуватися у меншій мірі, ніж якість товару за рахунок введення досягнень НТП у технологічні процеси. Тому раціонально представити парну кореляційну залежність ціни від платоспроможного попиту якості товару
  • Ескіз
    Документ
    Вплив маркетингових досліджень на кінцеві результати діяльності підприємства
    ("Бял ГРАД-БГ" ООД, 2010) Чекаліна, Елеонора Петрівна; Сікєтіна, Наталія Геннадіївна; Шутько, Людмила Борисівна
    Маркетингові дослідження в ринкових умовах дають змогу установити ємкість ринку товару та її частку, що забезпечується підприємством, що досліджується; визначити величини показників якості та фазу життєвого циклу товару на ринку; спрогнозувати собівартість та ціну продукції. Все це у подальшому дає змогу прогнозувати економічний ефект як річний так і за життєвий цикл товару.
  • Ескіз
    Документ
    Фази життєвого циклу товару як фактор формування його конкурентоспроможності
    (НТУ "ХПІ", 2009) Чекаліна, Елеонора Петрівна; Сікєтіна, Наталія Геннадіївна; Сукач, С. О.
    Пропонується використання математичного апарату для розрахунку об'єму реалізованої продукції та прибутку на кожній стадії життєвого циклу товару та весь його цикл. Такий розрахунок потрібен для ухваленні рішення про перехід підприємства на випуск нового виду продукції.
  • Ескіз
    Документ
    Розрахунок пливу факторів якості продукції на її ціну
    (http://www.economy-confer.com.ua/, 2010) Смоловик, Раїса Федорівна; Сікєтіна, Наталія Геннадіївна