Кафедра "Туризм i готельно-ресторанний бізнес"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2422

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/tourism

Від листопада 2021 року кафедра має назву "Туризм і готельно-ресторанний бізнес". Перейменована під час реорганізації кафедри "Бізнес-аналітики, обліку та готельно-ресторанної справи" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". Подорожі змінюють нас, допомагають нам зростати і розвиватися. Подорожі – найкраща освіта сучасного світу!

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: доктор економічних наук, 5 кандидатів наук: 4 –економічних, 1 – географічних; 1 співробітник має звання професора, 5 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    Методичні аспекти обліку витрат та калькулювання собівартості продукції у вітчизняній та зарубіжній обліковій практиці
    (2021) Глушач, Юлія Станіславівна; Фальченко, Олена Олександрівна
    Сучасні умови господарювання висувають нові вимоги щодо систем і методів управління виробництвом. В розробці нових стратегій управління витратами першочерговим є вдосконалення методів їх обліку. У статті розглянуті основні методи обліку витрат, що притаманні вітчизняній та зарубіжній обліковій практиці, надана їх загальна характеристика. Здійснено порівняльний аналіз вітчизняного нормативного методу калькулювання собівартості продукції та зарубіжного методу стандарт-кост. Розглянуто основні методологічні аспекти методу стандарт-кост, визначено його переваги та сфера застосування, наведено на умовному прикладі розрахунок собівартості продукції за цим методом, що полегшує розуміння методики даної системи з метою впровадження її додаткових елементів в облікову практику вітчизняних підприємств. Визначені шляхи вдосконалення системи обліку та управління витратами на вітчизняних підприємствах.