Кафедра "Туризм i готельно-ресторанний бізнес"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2422

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/tourism

Від листопада 2021 року кафедра має назву "Туризм і готельно-ресторанний бізнес". Перейменована під час реорганізації кафедри "Бізнес-аналітики, обліку та готельно-ресторанної справи" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". Подорожі змінюють нас, допомагають нам зростати і розвиватися. Подорожі – найкраща освіта сучасного світу!

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: доктор економічних наук, 5 кандидатів наук: 4 –економічних, 1 – географічних; 1 співробітник має звання професора, 5 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Ескіз
    Документ
    Рентабельність як основний критерій оцінки рівня ефективності діяльності підприємства
    (ФОП Вишемирський В. С., 2020) Хаустова, Ірина Євгенівна; Еміров, Гелдімират
  • Ескіз
    Документ
    Застосування інформаційно-комунікаційних технологій у діяльності підприємств готельної сфери
    (ТОВ "Центр учбової літератури", 2018) Хаустова, Ірина Євгенівна; Юр'єва, Ірина Анатоліївна; Александрова, Вікторія Олександрівна
    У статті розглянуті основні етапи становлення інформаційних технологій, визначення інформаційнo-комунікаційних технологій в туристичній та готельній сфері, а так самo їх роль і застосування в діяльності сучасних готельних та туристичних організацій, що проявилося в: теоретичному аналізі основних складових, а самe інформації, комунікації, інформаційних технологій, комунікаційних технологій, інформаційно-комунікаційних технологій, технологічного процесу та ін.; визначенні цілей комунікації; розглянуті аспекти застосування інформаційно-комунікаційних технологій в діяльності підприємств туристично-рекреаційної сфери; наголошено на важливості поширення інформаційно-комунікаційних технологій в готельній галузі. Використання Інтернету є незамінним фактором продуктивної роботи будь-якого сучасного готельного підприємства, так як Інтернет може запропонувати велику кількість інформації, яка необхідна в роботі турагентств. До такої інформації відносяться: адреси готелів, розклад руху транспортних засобів і авіарейсів, митні та візові правила, а так само різні пропозиції вітчизняних та зарубіжних туроператорів. При цьому, варто зазначити, що отримана інформація може бути різною за обсягом: починаючи від невеликих прайс-листів і закінчуючи цілими каталогами. Крім цього, ще однією перевагою Інтернету є можливість отримання досить дешевою телефонного зв'язку та електронної пошти. Варто відзначити, що підключення до мережі Інтернет економить готелям і туристичним організаціям велику кількість грошових коштів, завдяки скороченню виробництва різних брошур, каталогів, буклетів і їх поширення. Організований менеджмент, кваліфікований персонал і автоматизація — це основні чинники, які дають шанс обійти конкурентів і забезпечити будь-якого сучасного туристському підприємству успіх.
  • Ескіз
    Документ
    Коефіцієнтний аналіз необоротних активів: розрахунок по фінансовій звітності НП(С)БО України та сучасні тенденції діагностики
    (Дніпровський національний університет ім. Олеся Гончара, 2018) Чайка, Тетяна Юріївна; Хаустова, Ірина Євгенівна; Синяговська, Олена Олександрівна
    Коефіцієнтний аналіз (ratio analysis) – невід'ємна складова фінансової діагностики. Фінансові співвідношення (коефіцієнти) дозволяють узагальнити велику кількість вихідних даних і якісно оцінити фінансово-економічний стан компанії. Коефіцієнти структури активів дозволяють оцінити: цільовий економічний капітал; ліквідність інвестованого капіталу; здатність компанії змінювати структуру активів під дією факторів впливу. Основним структурним коефіцієнтом, що характеризує співвідношення активів, є співвідношення необоротних і оборотних активів підприємства (non-current assets structure ratio, NCAR). Цей коефіцієнт розраховується під час вертикального аналізу балансу. Сприятливий діапазон значень залежить від галузевої приналежності підприємства. Якщо в динаміці спостерігається збільшення цього співвідношення, це свідчить про посилення виробничих можливостей підприємства при одночасному зниженні фінансової стійкості. Коефіцієнти платоспроможності (solvency ratios) є індикаторами здатності підприємства погашати свої боргові зобов'язання. На відміну від коефіцієнтів ліквідності, які охоплюють тільки короткострокову заборгованість, коефіцієнти платоспроможності характеризують здатність підприємства погашати як короткострокові, так і довгострокові зобов'язання. Необоротні активи – найменш ліквідна частина активів. Тому з точки зору забезпечення платоспроможності і фінансової стійкості вони повинні бути забезпечені переважно найбільш стабільними джерелами фінансування, тобто власним капіталом компанії. Відношення необоротних активів до чистої вартості (власного капіталу) (Non-current assets to Net worth ratio) (NCANWR) показує, чи дотримується це правило. Коефіцієнт оборотності необоротних активів (Non-current assets turnover, NCAT) визначає ефективність, з якою бізнес використовує свої необоротні активи для отримання доходу. Коефіцієнти рентабельності (прибутковості) (Profitability ratios) характеризують здатність підприємства створювати прибуток. Ця група коефіцієнтів має особливо важливе значення, оскільки прибуток є головним підсумковим результатом діяльності підприємства. Рентабельність необоротних активів (Return on Non-current assets, RONCA) характеризує рівень генерації чистого прибутку (Net income) у розрахунку на одиницю вартості необоротних активів.
  • Ескіз
    Документ
  • Ескіз
    Документ
    Текст лекцій з курсу "Економіка підприємства"
    (НТУ "ХПІ", 2017) Хаустова, Ірина Євгенівна