Кафедра "Туризм i готельно-ресторанний бізнес"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2422

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/tourism

Від листопада 2021 року кафедра має назву "Туризм і готельно-ресторанний бізнес". Перейменована під час реорганізації кафедри "Бізнес-аналітики, обліку та готельно-ресторанної справи" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". Подорожі змінюють нас, допомагають нам зростати і розвиватися. Подорожі – найкраща освіта сучасного світу!

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: доктор економічних наук, 5 кандидатів наук: 4 –економічних, 1 – географічних; 1 співробітник має звання професора, 5 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    Сутність та основні характеристики спеціалізованго туризму
    (2023) Чайка, Тетяна Юріївна
    Еволюційний розвиток індустрії туризму призводить до розширення спектру послуг, пошуку нових несподіваних і креативних рішень. Прагнучи отримати конкурентну перевагу, туроператори розробляють туристичні продукти, орієнтовані на задоволення різноманітних інтересів і потреб. З іншого боку, туристи пред'являють все більш складні, найчастіше вузькоспеціальні вимоги до туристичних продуктів. Результатом стало виникнення нового напряму в туризмі, який в англомовній літературі отримав назву «special interest tourism (SIT)». Спеціалізований туризм виник і розвивається як альтернатива масовому туризму. Спеціалізований туризм – вид туристичної діяльності, орієнтований на задоволення конкретних особистих інтересів за допомогою не-масових персоналізованих автентичних турів. Туристичні локації спеціалізованого туризму мають бути пов'язані з конкретною тематикою та задовольняти конкретний інтерес туристів. Спеціалізований туризм характеризується не тільки наявністю конкретної мети чи конкретного інтересу поїздки. Ознаками спеціалізованого туризму є також персоналізація, не-масовість, автентичність, унікальність, інтерактивність. Сучасний розвиток туристичної індустрії характеризується стабільним збільшенням частки спеціалізованого туризму при, відповідно, зменшенні частки масового туризму. Не-масовість спеціалізованого туризму є дуже важливою характеристикою з погляду сталого розвитку. Спеціалізований туризм не впливає негативно на довкілля в масштабах, притаманних масовому туризму. Зниження антропогенного навантаження на туристичні дестинації сприяє сталому розвитку та оздоровленню довкілля.