Кафедра "Туризм i готельно-ресторанний бізнес"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2422

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/tourism

Від листопада 2021 року кафедра має назву "Туризм і готельно-ресторанний бізнес". Перейменована під час реорганізації кафедри "Бізнес-аналітики, обліку та готельно-ресторанної справи" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". Подорожі змінюють нас, допомагають нам зростати і розвиватися. Подорожі – найкраща освіта сучасного світу!

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: доктор економічних наук, 5 кандидатів наук: 4 –економічних, 1 – географічних; 1 співробітник має звання професора, 5 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Спеціалізований туризм у контексті сталого розвитку. Класифікація видів спеціалізованого туризму
    (Видавництво Львівської політехніки, 2023) Чайка, Тетяна Юріївна
    В індустрії туризму одним з основних завдань сталого розвитку є зниження антропогенного навантаження на природні ресурси туристичних дестинацій. Чим нижче щільність туристичного потоку, що генерується тим чи іншим туристичним продуктом, тим більш привабливим є такий туризм з погляду сталого розвитку. Таким чином, не-масовість є однією з характеристик сталого туризму. Наразі серед проблем, які перешкоджають сталому розвитку туристичного бізнесу, виокремлюють, зокрема, і проблему невідповідності цілей сталого розвитку наявним бізнес-моделям. Виходячи з вищесказаного, одним із напрямів імплементації концепції сталого розвитку в туристичний бізнес є впровадження інноваційних бізнес-моделей, орієнтованих на просування не-масового туризму. Спеціалізований туризм з'явився і розвивається як альтернатива масовому туризму. Наявними є різні підходи до класифікації спеціалізованого туризму. З погляду проектування туристичного продукту, особливу важливість має класифікація на основі провідного чинника, що визначає специфічність та унікальність даного виду спеціалізованого туризму.
  • Ескіз
    Публікація
    Кейтеринг у MICE-індустрії: тренди розвитку, міжнародний досвід і перспективи digital-трансформації
    (2021) Якименко-Терещенко, Наталія Василівна; Чайка, Тетяна Юріївна; Бєлікова, Олена Станіславівна
    У статті розглянуті тенденції та перспективи розвитку індустрії гостинності, а також деякі найперспективніші інноваційні digital-рішення у сфері надання послуг кейтерингу для MICE-заходів: цифрові ваучери, гастро-меппінг, набори для онлайн-кейтерингу. Приділено увагу комплексному підходу до формування інноваційних бізнес-моделей на основі digital-трансформації. Криза, що була викликана пандемією COVID-19, поставила на межу банкрутства значну частину економічних агентів. У такій ситуації на економічне процвітання можуть розраховувати ті суб'єкти підприємницької діяльності, які оперативно відмовляться від застарілих бізнес-моделей. Тільки комплексне та системне використання інноваційних рішень, формування нових інноваційних бізнес-моделей здатне забезпечити підприємство конкурентною перевагою та запобігти негативному сценарію розвитку подій. У статті вдосконалено підхід та розроблено практичні рекомендації щодо впровадження конкретних інноваційних цифрових технологій у базові компоненти бізнес-процесів з метою формування нової бізнес-моделі на основі комплексного використання digital-рішень.