Кафедра "Туризм i готельно-ресторанний бізнес"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2422

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/tourism

Від листопада 2021 року кафедра має назву "Туризм і готельно-ресторанний бізнес". Перейменована під час реорганізації кафедри "Бізнес-аналітики, обліку та готельно-ресторанної справи" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". Подорожі змінюють нас, допомагають нам зростати і розвиватися. Подорожі – найкраща освіта сучасного світу!

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: доктор економічних наук, 5 кандидатів наук: 4 –економічних, 1 – географічних; 1 співробітник має звання професора, 5 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 18
  • Ескіз
    Документ
    Функції управління у ринковій економіці
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2014) Чекаліна, Елеонора Петрівна; Сікєтіна, Наталія Геннадіївна
    В умовах ринкової конкуренції, швидкого економічного і технологічного розвитку вирішального значення для розвитку бізнесу відіграє менеджер. Він формує цілі організації, забезпечує її ресурсами, планує і здійснює контроль, приймає рішення й організовує діяльність. У ринковій економіці для забезпечення дії її основних законів: вартості, попиту та пропозиції, конкурентної боротьби з явилася необхідність підвищити ефективність планування. Для цього використовується така функція управління, як маркетинг. Управлінська діяльність є одним із факторів функціонування й розвитку підприємств в умовах ринкової економіки.
  • Ескіз
    Документ
    Вплив маркетингових досліджень на кінцеві результати діяльності підприємства
    ("Бял ГРАД-БГ" ООД, 2010) Чекаліна, Елеонора Петрівна; Сікєтіна, Наталія Геннадіївна; Шутько, Людмила Борисівна
    Маркетингові дослідження в ринкових умовах дають змогу установити ємкість ринку товару та її частку, що забезпечується підприємством, що досліджується; визначити величини показників якості та фазу життєвого циклу товару на ринку; спрогнозувати собівартість та ціну продукції. Все це у подальшому дає змогу прогнозувати економічний ефект як річний так і за життєвий цикл товару.
  • Ескіз
    Документ
    Фази життєвого циклу товару як фактор формування його конкурентоспроможності
    (НТУ "ХПІ", 2009) Чекаліна, Елеонора Петрівна; Сікєтіна, Наталія Геннадіївна; Сукач, С. О.
    Пропонується використання математичного апарату для розрахунку об'єму реалізованої продукції та прибутку на кожній стадії життєвого циклу товару та весь його цикл. Такий розрахунок потрібен для ухваленні рішення про перехід підприємства на випуск нового виду продукції.
  • Ескіз
    Документ
    Планування виробничої програми підприємства в ринкових умовах
    (НТУ "ХПІ", 2010) Чекаліна, Елеонора Петрівна; Сікєтіна, Наталія Геннадіївна
    Для ефективної діяльності в умовах конкуренції доцільно випускати продукцію, яка буде потрібна споживачам для задоволення їхніх потреб та реалізована у повному обсязі. За рахунок цього має досягатися певний рівень прибутку від реалізації. У такому разі актуальності набуває процес планування на підприємстві, і, зокрема, планування його виробничої потужності.
  • Ескіз
    Документ
    Використання точки беззбитковості при плануванні виробничої програми підприємства
    (НТУ "ХПІ", 2010) Чекаліна, Елеонора Петрівна; Сікєтіна, Наталія Геннадіївна; Сергієнко, Т. Б.; Федяй, В. І.
    Аналіз точки беззбитковості підприємства визначає такий рівень обсягу продажу та рівня доходу підприємства, за умови досягнення якого підприємство забезпечує повне покриття власних витрат на виробництво продукції. Розподіл витрат на постійні та змінні, вирахування сум і ставок покриття дозволяють визначити вплив обсягу виробництва та збуту на величину прибутку від реалізації продукції, робіт, послуг і той обсяг продажів, починаючи з якого підприємство отримує прибуток. Визначення точки нульового прибутку, і її аналіз є одним з важливих способів рішення багатьох проблем управління, оскільки його точність при комбінованому застосуванні з іншими методами аналізу є цілком достатньою для обґрунтування управлінських рішень у реальному житті.
  • Ескіз
    Документ
    Використання експертних оцінок при визначенні споживчих властивостей трактора ХТЗ-17021
    (НТУ "ХПИ", 2005) Смоловик, Раїса Федорівна; Чекаліна, Елеонора Петрівна; Сікєтіна, Наталія Геннадіївна; Шутько, Людмила Борисівна
    Для визначення рівню конкурентоспроможності певної продукції використано метод рангової кореляції. За значущістю обрано технічні параметри. Виявлено найважливіші якісні властивості на думку споживачей за допомогою методу експертних оцінок.
  • Ескіз
    Документ
    Вплив методів прийняття управлінських рішень на рівень ризику
    (НТУ "ХПИ", 2008) Чекаліна, Елеонора Петрівна; Сікєтіна, Наталія Геннадіївна
    Стаття присвячена питанням управлінських рішень на ефективність діяльності підприємства. Метою статті є диференціація методів прийняття управлінських рішень відносно рівній управління підприємствами, що діють у ринкових умовах, для зниження ризику.
  • Ескіз
    Документ
    Ризики діяльності підприємства у мінливому конкурентному середовищі
    (Verlag SWG imex GmbH, 2014) Віхляєва, Світлана Іванівна; Чекаліна, Елеонора Петрівна; Сікєтіна, Наталія Геннадіївна
    У статті розглянуто фактори мінливого конкурентного середовища. Дається аналіз зовнішніх та внутрішніх факторів мінливого конкурентного середовища: виробничого, комерційного, конкурентоспроможності продукції та фази життєвого циклу товару.
  • Ескіз
    Документ
    Використання методів прийняття управлінських рішень
    (НТУ "ХПИ", 2006) Чекаліна, Елеонора Петрівна; Сікєтіна, Наталія Геннадіївна
    В процесі прийняття управлінських рішень використовуються якісні й кількісні методи. У статті розглянуто методи прийняття управлінських рішень. Встановлено, що на практиці найчастіше використовуються якісні методи, тоді як для підвищення якості прийняття рішень керівник має підтверджувати своє рішення ще й кількісно, тобто використовуючи економіко-математичне моделювання.
  • Ескіз
    Документ
    Ринок праці в Україні
    (Харьковский государственный политехнический университет, 2000) Чекаліна, Елеонора Петрівна; Чекаліна, Наталія Геннадіївна; Шутько, Людмила Борисівна
    Україна має один з найбільших високих темпів падіння виробництва у порівнянні із іншими країнами СНД. Серед причин такого становища – те, що в українській економіці не діють ринкові структури взагалі. Наразі практично відсутня головна функція ринку праці – гнучке регулювання економічного руху робочої сили, яке приводиться в дію шляхом поєднання конкурентного механізму ринкової економіки та державної активної політики зайнятості. Спонтанність руху робочої сили, її некерованість, стали причинами значного падіння зайнятості населення й зростання безробіття.