Кафедра "Туризм i готельно-ресторанний бізнес"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2422

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/tourism

Від листопада 2021 року кафедра має назву "Туризм і готельно-ресторанний бізнес". Перейменована під час реорганізації кафедри "Бізнес-аналітики, обліку та готельно-ресторанної справи" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". Подорожі змінюють нас, допомагають нам зростати і розвиватися. Подорожі – найкраща освіта сучасного світу!

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: доктор економічних наук, 5 кандидатів наук: 4 –економічних, 1 – географічних; 1 співробітник має звання професора, 5 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    Crisis Management: Innovative Financial and Accounting Technologies
    (UIKTEN - Association for Information Communication Technology Education and Science, Serbia, 2021) Iershova, Natalia; Portna, Oksana; Tretyak, Viktoriia; Moskalenko, Karina; Vasyliev, Oleksii
    Under crisis conditions, the behavioural model for business entities is determined by the effectiveness of crisis management which requires the use of innovative financial and accounting technologies, as well as changes that occur within the overall management system of the company. In the course of the current research the mechanism of crisis management of business activity and its elements is proposed and the system of procedural support for the crisis management process is determined. The compliance of accounting and financial instruments and technologies with the functions of crisis management of the company is presented. The paper analyses the importance of organizational changes in the process of crisis management. This allows optimizing the processes of information support for the decision-making process and improving the quality of crisis management of a company.