Кафедра "Туризм i готельно-ресторанний бізнес"
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2422
Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/tourism
Від листопада 2021 року кафедра має назву "Туризм і готельно-ресторанний бізнес". Перейменована під час реорганізації кафедри "Бізнес-аналітики, обліку та готельно-ресторанної справи" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).
Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". Подорожі змінюють нас, допомагають нам зростати і розвиватися. Подорожі – найкраща освіта сучасного світу!
У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: доктор економічних наук, 5 кандидатів наук: 4 –економічних, 1 – географічних; 1 співробітник має звання професора, 5 – доцента.
Переглянути
Результати пошуку
Документ Підвищення економічної ефективності виробничо-комерційної діяльності підприємств з урахуванням конкурентоспроможності продукції(НТУ "ХПІ", 2005) Сікєтіна, Наталія ГеннадіївнаПитанню конкурентоспроможності промислової продукції, особливо продукції технічного признання, що створює основу подальшого розвитку НТП та одним з факторів підвищення ефективності діяльності підприємств приділено багато уваги. Дотепер в економічній літературі відсутні дослідження, спрямовані на вивчення взаємозв'язків та взаємозалежності між показниками економічної ефективності діяльності промислових підприємств і конкурентоспроможності продукції, що ними випускається, хоча на рівні логіки не викликає сумнівів той факт, що показники економічної ефективності діяльності підприємств впливають прямо та зворотно на конкурентоспроможності продукції, що виготовляється промисловим підприємством. Організаційно-технічний рівень виробництва, інвестиції, економічні та фінансові показники підприємства створюють базу для досягнення певного рівню конкурентоспроможності продукції. Тому для діючих підприємств конкурентоспроможність продукції є функцією показника ефективності підприємства.Документ Вдосконалення методики визначення конкурентоспроможності промислової продукції(НТУ "ХПІ", 2005) Сікєтіна, Наталія ГеннадіївнаЗалежність ціни товару від його якості, виражається у більш високій ціні того товару, якість якого є вищою, ніж у товарів-аналогів, що знаходить кількісний вираз у задоволенні потреби споживача у певних функціях та властивостях саме цього товару на даному ринку (або ринковому сегменті). У такому випадку у стратегії підприємства-виробника щодо встановлення ціни на товар високої якості необхідно враховувати те, що додаткові витрати, пов'язані із забезпеченням певного рівня якості мають відбитися у новій ціні, але ціна має збільшуватися у меншій мірі, ніж якість товару за рахунок введення досягнень НТП у технологічні процеси. Тому раціонально представити парну кореляційну залежність ціни від платоспроможного попиту якості товаруДокумент Управління конкурентоспроможністю продукції на державному рівні(НТУ "ХПІ", 2005) Сікєтіна, Наталія ГеннадіївнаПосилення ролі держави в підтримці перспективних галузей економіки, а також цілеспрямованих заходів щодо підтримки експорту вітчизняної продукції забезпечать підвищення конкурентоспроможності України на світовому ринку та створять умови для інтеграції її у світову економіку на паритетних засадах.Документ Формування ефективності виробничо-комерційної діяльності промислового підприємства(Полтавський інститут бізнесу Міжнародний науково-технічний університет ім. академіка Юрія Бугая, 2006) Сікєтіна, Наталія ГеннадіївнаПри розгляді ефективності діяльності промислового підприємства, аналізу ефективності тільки виробництва не достатньо, а варто також розглядати комерційну діяльність, адже основним завданням промислового підприємства є випуск конкурентоспроможної продукції, яка може бути реалізована на ринку й забезпечить отримання прибутку.Документ Оптимізація прибутку підприємства за рахунок сегментації ринку(Черкаський державний технологічний університет, 2008) Сікєтіна, Наталія ГеннадіївнаДля ефективної діяльності підприємства необхідно сформулювати критерії обґрунтування обсягу випуску продукції різного рівня конкурентоспроможності по кожній позиції номенклатури. Певний рівень конкурентоспроможності продукції споживається конкретним сегментом ринку з відповідним рівнем платоспроможного попиту.Таким критерієм може бути максимізація прибутку. Використання запропонованого алгоритму максимізації прибутку підприємств підвищить економічну ефективність його діяльності в ринкових умовах.Документ Використання факторного аналізу при оцінці економічної ефективності діяльності машинобудівних підприємств(НТУ "ХПІ", 2008) Сікєтіна, Наталія ГеннадіївнаВажливою складовою аналізу діяльності підприємства є факторний аналіз, сутність якого укладається у визначенні якісного впливу окремого фактору на абсолютну зміну результативного показника. Проведено факторний аналіз економічної ефективності діяльності підприємства за двох факторною кратною моделлю. Використовуючи метод ланцюгових підстановок, розраховано вплив прибутку та собівартості продукції на зміну економічної ефективності діяльності підприємства.Документ Фази життєвого циклу товару як фактор формування його конкурентоспроможності(НТУ "ХПІ", 2009) Чекаліна, Елеонора Петрівна; Сікєтіна, Наталія Геннадіївна; Сукач, С. О.Пропонується використання математичного апарату для розрахунку об'єму реалізованої продукції та прибутку на кожній стадії життєвого циклу товару та весь його цикл. Такий розрахунок потрібен для ухваленні рішення про перехід підприємства на випуск нового виду продукції.Документ Фактори підвищення економічної ефективності діяльності підприємства(НТУ "ХПИ", 2008) Сікєтіна, Наталія ГеннадіївнаОднією з проблемних областей в управлінні сучасним підприємством є виявлення факторів підвищення економічної ефективності діяльності підприємств. Дана стаття присвячена питанням удосконалення категорії економічної ефективності діяльності підприємств та факторів її підвищення.Документ Обоснование факторов экономической эффективности деятельности предприятия(ИД "ИНЖЭК", 2008) Сикетина, Наталья ГеннадиевнаСтатья посвящена вопросу оценки экономической эффективности деятельности предприятия с учетом различных факторов, влияющих на нее. В том числе в качестве фактора повышения экономической эффективности деятельности предприятия предлагается рассматривать конкурентоспособность продукции предприятия. Представленная в статье количественная оценка экономической эффективности деятельности предприятия позволит прогнозировать величину данного показателя для каждого предприятия.Документ Взаимосвязь конкурентоспособности продукции и экономической эффективности деятельности предприятия(ИД "ИНЖЭК", 2008) Сикетина, Наталья ГеннадиевнаЦель статьи - выявление и количественная оценка взаимосвязи между конкурентоспособностью продукции предприятия и экономической эффективностью его производственно-коммерческой деятельности. В результате анализа факторов экономической эффективности деятельности предприятия и конкурентоспособности его продукции, выделены следующие: 1) система создания нового товара (продукции); 2) факторы производства; 3) факторы внешней среды; 4) методы принятия управленческих решений; 5) риск процесса принятия управленческих решений.