Кафедра "Туризм i готельно-ресторанний бізнес"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2422

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/tourism

Від листопада 2021 року кафедра має назву "Туризм і готельно-ресторанний бізнес". Перейменована під час реорганізації кафедри "Бізнес-аналітики, обліку та готельно-ресторанної справи" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". Подорожі змінюють нас, допомагають нам зростати і розвиватися. Подорожі – найкраща освіта сучасного світу!

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: доктор економічних наук, 5 кандидатів наук: 4 –економічних, 1 – географічних; 1 співробітник має звання професора, 5 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 19
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні вказівки до самостійної роботи з навчальної дисципліни "Організація готельного господарства"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Жадан, Тетяна Андріївна
    Навчальна дисципліна «Організація готельного господарства» спрямована на оволодіння основними поняттями, принципами, процесами і технологіями організації діяльності закладів готельного господарства. В ході вивчення дисципліни студенти дізнаються про історію становлення та розвитку готельного господарства в Україні та світі, види та типи засобів розміщення, нормативно-правові засади організації їх діяльності, архітектурно-планувальні рішення, функціональну організацію приміщень житлової і нежитлової групи, організацію і технологію роботи структурних підрозділів закладів готельного господарства тощо. Метою освітнього компонента «Організація готельного господарства» є оволодіння теоретичними знаннями та практичними навичками в сфері організації обслуговування споживачів та діяльності закладів готельного господарства.
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні вказівки до практичних занять з дисципліни "Інноваційні технології виробництва продукції та обслуговування споживачів"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Жадан, Тетяна Андріївна; Куниця, Катерина Вікторівна; Якименко-Терещенко, Наталія Василівна
    Виконання практичних робіт з дисципліни «Інноваційні технології виробництва продукції та обслуговування споживачів» є важливим етапом навчання, який дозволяє студентам закріпити теоретичні знання, застосовувати отримані знання на практиці, що сприяє глибшому розумінню нових технологій у виробництві та обслуговуванні; розвинути професійні навички, необхідні для сучасної індустрії; оволодіти сучасними інструментами та технологіями, ознайомитися з інноваційними рішеннями, програмами та технологіями, що активно використовуються у виробництві та сфері обслуговування споживачів; формувати критичне мислення та творчий підхід, дозволяє шукати нестандартні рішення для вдосконалення процесів обслуговування та виробництва; підвищити конкурентоспроможність, дозволяє студентам бути затребуваними на ринку праці, оскільки багато сучасних підприємств шукають фахівців, що вміють працювати з новими технологіями та розуміють сучасні тренди у виробництві та обслуговуванні. Студенти навчаються приймати рішення, розвивають критичне мислення та творчий підхід. Метою виконання практичних робіт є: закріплення теоретичних знань матеріалу, отриманого на лекціях, ознайомлення з сучасними інноваційними технологіями, розвиток практичних навичок, формування компетентностей для вирішення практичних завдань, підвищення рівня конкурентоспроможності студентів, розвиток творчого підходу та підприємницьких здібностей.
  • Ескіз
    Публікація
    Конспект лекцій з дисципліни "Інноваційні технології виробництва продукції та обслуговування споживачів"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Жадан, Тетяна Андріївна; Куниця, Катерина Вікторівна; Якименко-Терещенко, Наталія Василівна
    Інноваційні технології виробництва продукції та обслуговування споживачів – це дисципліна, що спрямована на вивчення сучасних інноваційних технологій, які застосовуються у виробництві продукції та обслуговуванні споживачів у сфері готельно-ресторанного бізнесу. Курс охоплює такі аспекти, як автоматизація процесів, впровадження новітнього обладнання, використання IT-рішень для підвищення ефективності та якості обслуговування клієнтів. Особливу увагу приділяється трендам у галузі гастрономії, екологічним стандартам, а також питанням сталого розвитку та інноваційного підходу до обслуговування гостей. Студенти отримають знання про технології, що сприяють підвищенню конкурентоспроможності закладів готельно-ресторанної індустрії, зокрема у питаннях цифровізації, автоматизації та впровадження нових сервісів. Мета та цілі дисципліни – формування компетентностей у майбутніх фахівців з системних знань щодо технологій створення товарів та послуг, розуміння особливостей функціювання підприємств, організацій, установ, необхідних для набуття навичок самостійної роботи щодо прийняття управлінських рішень або надавання консультаційних послуг для визначення напрямків інноваційного розвитку підприємств та організацій.
  • Ескіз
    Документ
    Фактори конкурентоспроможності підприємства готельного господарства
    (НТУ "Дніпровська політехніка", 2023) Якименко, Михайло Олександрович
  • Ескіз
    Документ
    Напрями сталого розвитку готельного господарства
    (НТУ "Дніпровська політехніка", 2023) Терещенко, Віталій; Білоусов, Данило Віталійович
  • Ескіз
    Документ
    Сучасні методи управління розвитком персоналу організацій готельно-ресторанного бізнесу
    (НТУ "Дніпровська політехніка", 2023) Куркуріна, Марія
  • Ескіз
    Документ
    Особливості маркетингу в гостельно-ресторанному бізнесі
    (НТУ "Дніпровська політехніка", 2023) Коваль, Єлизавета
  • Ескіз
    Документ
    Розвиток готельного бізнесу на принципах сталості
    (НТУ "Дніпровська політехніка", 2023) Копейченко, Євген Андрійович
  • Ескіз
    Документ
    Удосконалення системи управління готелем: сучасні виклики та перспективи
    (НТУ "Дніпровська політехніка", 2023) Датченко, Євгеній Олексійович
  • Ескіз
    Документ
    Інноваційні методи підвищення лояльності споживачів на підприємствах індустрії гостинності
    (НТУ "Дніпровська політехніка", 2023) Болюх, Ірина Олегівна