Кафедра "Туризм i готельно-ресторанний бізнес"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2422

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/tourism

Від листопада 2021 року кафедра має назву "Туризм і готельно-ресторанний бізнес". Перейменована під час реорганізації кафедри "Бізнес-аналітики, обліку та готельно-ресторанної справи" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". Подорожі змінюють нас, допомагають нам зростати і розвиватися. Подорожі – найкраща освіта сучасного світу!

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: доктор економічних наук, 5 кандидатів наук: 4 –економічних, 1 – географічних; 1 співробітник має звання професора, 5 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Публікація
    Напрями удосконалення організації аналізу рентабельності для підвищення ефективності обліко-аналітичної діяльності на підприємстві
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2021) Єршова, Наталя Юріївна; Буравльова, Анна Миколаївна; Кочетова, Тетяна Іванівна
    В статті запропоновані напрями удосконалення організації аналізу рентабельності для підвищення ефективності обліково-аналітичної роботи на підприємстві. Обґрунтовані можливості, які надає інформація про прибутковість діяльності для користувачів при прийнятті управлінських рішень. Наведена динаміка прибутку до оподаткування підприємств України з розподілом на великі, середні, малі та мікропідприємства та проведений аналіз рентабельності підприємств. Розроблена карта для встановлення співвідношення між зацікавленими сторонами та ступенем важливості показників рентабельності для них. Доведено роль та значення інформації про прибутковість діяльності для удосконалення аналітичної діяльності на підприємстві в ринковій економіці. Обґрунтовано, що результати аналізу прибутковості допомагає суб’єктам, які приймають рішення, побачити більш конкретну та узагальнену картину підприємства, дозволяючи їм, своєю чергою, створити правильну стратегію зростання. Розроблена схема послідовності проведення аналізу рентабельності, яка є одним з напрямів удосконалення організації аналізу рентабельності на підприємстві.