Кафедра "Туризм i готельно-ресторанний бізнес"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2422

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/tourism

Від листопада 2021 року кафедра має назву "Туризм і готельно-ресторанний бізнес". Перейменована під час реорганізації кафедри "Бізнес-аналітики, обліку та готельно-ресторанної справи" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". Подорожі змінюють нас, допомагають нам зростати і розвиватися. Подорожі – найкраща освіта сучасного світу!

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: доктор економічних наук, 5 кандидатів наук: 4 –економічних, 1 – географічних; 1 співробітник має звання професора, 5 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    Теоретичний базис формування системи адаптації промислового підприємства до умов мінливого конкурентного середовища
    (2020) Сікєтіна, Наталія Геннадіївна
    Стаття присвячена актуальним питанням адаптації промислових підприємств під впливом мінливого конкурентного середовища. Досліджено теоретичні питання економічної категорії «адаптація», «зовнішнє середовище» та «система адаптації» відносно промислових підприємств. Визначено класифікацію факторів зовнішнього середовища на основі аналізу літературних джерел. Розглянуто структуру адаптації систем та виділено її два основні види – параметричну та структурну адаптацію. Визначено теоретичний базис вивчення процесу формування системи адаптації промислового підприємства. Теоретичний базис представлено у вигляді взаємозалежної сукупності базових категорій – система, формування, адаптація, середовище, підприємство. Адаптацію промислового підприємства визначено як здатність підприємства генерувати певний рівень чистого доходу й конкурентоспроможності продукції при входженні у мережеву структуру на тривалій основі, займає верхній рівень ієрархії адаптаційних ознак підприємства у мінливому конкурентному середовищі.