Кафедра "Туризм i готельно-ресторанний бізнес"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2422

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/tourism

Від листопада 2021 року кафедра має назву "Туризм і готельно-ресторанний бізнес". Перейменована під час реорганізації кафедри "Бізнес-аналітики, обліку та готельно-ресторанної справи" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". Подорожі змінюють нас, допомагають нам зростати і розвиватися. Подорожі – найкраща освіта сучасного світу!

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: доктор економічних наук, 5 кандидатів наук: 4 –економічних, 1 – географічних; 1 співробітник має звання професора, 5 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Публікація
    Інноваційні рішення в ресторанному господарстві
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Якименко-Терещенко, Наталія Василівна; Жадан, Тетяна Андріївна
    У тезах доповіді розглянуто такі інноваційні рішення в ресторанному господарстві, як: штучний інтелект (AI), машинне навчання (ML) та Інтернет речей (IoT), які сприяють оптимізації операцій, удосконаленню програм управління якістю, максимізації відповідності вимогам, покращенню клієнтського досвіду.
  • Ескіз
    Публікація
    Інноваційні підходи удосконалення системи якості на підприємствах ресторанного господарства
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Стригуль, Лариса Станіславівна; Жадан, Тетяна Андріївна; Якименко-Терещенко, Наталія Василівна
    У тезах доповіді розглянуто проблеми впровадження інноваційних технологій на підприємствах ресторанного господарства, які мають реалізовуватись не лише в напрямку використання більш високо технологічного обладнання, підвищення якості сировини та процесів її обробки, але й удосконалення результативності менеджменту системи якості продукції та послуг, що дає додаткові переваги у продуктивності роботи персоналу, підвищенню якості ресторанного продукту та процесу реалізації послуг.