Кафедра "Туризм i готельно-ресторанний бізнес"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2422

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/tourism

Від листопада 2021 року кафедра має назву "Туризм і готельно-ресторанний бізнес". Перейменована під час реорганізації кафедри "Бізнес-аналітики, обліку та готельно-ресторанної справи" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". Подорожі змінюють нас, допомагають нам зростати і розвиватися. Подорожі – найкраща освіта сучасного світу!

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: доктор економічних наук, 5 кандидатів наук: 4 –економічних, 1 – географічних; 1 співробітник має звання професора, 5 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Sustainable tourism indicators, and special interest tourism in the context of sustainability concept
    (Харківський національний університет ім. В. Н. Каразіна, 2023) Chaika, Tetiana; Belikova, Olena
    A comparison of their general concepts, development strategies, and tourist behaviour of the target audiences, can help to distinguish sustainable tourism from unsustainable tourism. When analyzing the degree of sustainability of a particular type of tourism or tourism product, it is first of all necessary to assess these three components: they are where the distinction between sustainable and non-sustainable tourism is most apparent. The general concept of special interest tourism involves the satisfaction of highly specialized tourism interests, which implies non-mass and, consequently, reducing the anthropogenic impact on the environment. It is the non-mass character of SIT that makes it particularly attractive in terms of achieving the sustainable development goals. The strategy for the development of SIT involves taking into account environmental factors, attracting local investors and involving the local community in the creation and promotion of the tourism product. These parameters suggest that the strategy for SIT development is consistent with the sustainable development goals.
  • Ескіз
    Документ
    Features of Special Interest Tourism
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Chaika, Tetiana; Belikova, O. S.
    Special interest tourism (SIT) is a type of tourism focused on meeting the special interests and needs of tourists through non-mass, personalized, unique tours. Locations of SIT should be linked with particular theme and satisfy a particular interest of tourists. And tourism groups of SIT are formed of people with similar interests, needs or travel motives. This study examines the main characteristics (features) of special interest tourism. The main characteristic of SIT is the satisfaction of particular personal interests of tourists. But SIT is not only characterized by the presence of a particular personal interest. The attributes of SIT are also non-mass, uniqueness and personalization. Authenticity and interactivity are frequent features of SIT.
  • Ескіз
    Публікація
    Кейтеринг у MICE-індустрії: тренди розвитку, міжнародний досвід і перспективи digital-трансформації
    (2021) Якименко-Терещенко, Наталія Василівна; Чайка, Тетяна Юріївна; Бєлікова, Олена Станіславівна
    У статті розглянуті тенденції та перспективи розвитку індустрії гостинності, а також деякі найперспективніші інноваційні digital-рішення у сфері надання послуг кейтерингу для MICE-заходів: цифрові ваучери, гастро-меппінг, набори для онлайн-кейтерингу. Приділено увагу комплексному підходу до формування інноваційних бізнес-моделей на основі digital-трансформації. Криза, що була викликана пандемією COVID-19, поставила на межу банкрутства значну частину економічних агентів. У такій ситуації на економічне процвітання можуть розраховувати ті суб'єкти підприємницької діяльності, які оперативно відмовляться від застарілих бізнес-моделей. Тільки комплексне та системне використання інноваційних рішень, формування нових інноваційних бізнес-моделей здатне забезпечити підприємство конкурентною перевагою та запобігти негативному сценарію розвитку подій. У статті вдосконалено підхід та розроблено практичні рекомендації щодо впровадження конкретних інноваційних цифрових технологій у базові компоненти бізнес-процесів з метою формування нової бізнес-моделі на основі комплексного використання digital-рішень.