Кафедра "Туризм i готельно-ресторанний бізнес"
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2422
Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/tourism
Від листопада 2021 року кафедра має назву "Туризм і готельно-ресторанний бізнес". Перейменована під час реорганізації кафедри "Бізнес-аналітики, обліку та готельно-ресторанної справи" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).
Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". Подорожі змінюють нас, допомагають нам зростати і розвиватися. Подорожі – найкраща освіта сучасного світу!
У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: доктор економічних наук, 5 кандидатів наук: 4 –економічних, 1 – географічних; 1 співробітник має звання професора, 5 – доцента.
Переглянути
Результати пошуку
Документ Bankruptcy diagnosis as the element of strategic management of the enterprises marketing activity(ТОВ "Фінтехальянс", 2022) Kuzmynchuk, N. V.; Yevtushenko, V. A.; Kutsenko, T. M.; Strokov, I.; Terovanesova, O. Yu.The article is aimed at the forming approaches for the estimated probability of bankruptcy in the system of strategic management of marketing activity which serves as a tool for coordinating production and distribution of goods and services based on the customer needs, market characteristics and the development of practical measures to meet identified needs. It is proved that strategic management of marketing activity is the difficult task because it is necessary to achieve a dynamic balance between environmental factors and internal resources of the enterprise. The proposed analytical and applied support for the estimated probability of bankruptcy in the system of strategic management of marketing activity is based on the use of diagnostic expert systems that make it possible to formulate reasonable conclusions, to implement the necessary procedures aimed at the obtaining answers, to obtain the generalized results of analysis and to assess the probability of bankruptcy in a convenient form. It is substantiated the procedure for the estimated probability of bankruptcy in the context of strategic management of marketing activity providing for the formation of a set of indicators based on the selected criteria characterizing the state of the enterprise as a whole and the level of marketing activity. It is established the membership functions of the fuzzy value of the indicator to the previously introduced term-sets of the levels of the probability of bankruptcy. The results of calculating membership functions for each of the selected indicators made it possible to obtain the objective result of the estimated probability of the enterprise bankruptcy according to the selected system of indicators grouped by the activity areas in conditions of uncertainty and variability of the external environment for the current and future periods. The proposed approach for the estimated probability of the enterprise bankruptcy based on the regression mechanism of inference serves as the basis for the production of strategic management influences aimed at the stabilizing the financial condition of the enterprise by harmonizing production and sales activities in the context of marketing activity. Further areas of researches are the formation of a mechanism for strategic management of the enterprise marketing activity based on the implementation of the marketing concept in the context of the need to adapt to changing environmental conditions and consumer needs.Публікація Програмне забезпечення бухгалтерського обліку(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Стригуль, Лариса Станіславівна; Строков, Євген МихайловичТекст лекцій містить теоретичний матеріал по впровадженню та ефективному використанню сучасних інформаційних систем і технологій в обліку та аудиті для розв’язання різних класів економічних, облікових і управлінських задач у сучасних складних умовах функціонування підприємств та автоматизації облікових процесів, а також методики застосування існуючих програмних продуктів обліку і аудиту з метою прийняття обґрунтованих управлінських рішень. Призначено для студентів економічних спеціальності.Документ Текст лекцій з дисципліни "Діагностика стану підприємства в антикризовому управлінні"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Строков, Євген МихайловичВажливість питань, що розглядаються навчальною дисципліною "Економічна діагностика", полягає в тому, що майбутньому економісту для прийняття оптимальних рішень треба знати основні принципи проведення діагностичного дослідження, сутність процедур оцінки, їх різноманітність, складність і вплив на ефективність діяльності підприємства. Конспект лекцій складений відповідно до програми навчальної дисципліни, розробленої на основі вимог галузевого стандарту вищої освіти й освітньо-професійної програми підготовки магістрів, з врахуванням елементів Європейської кредитно-трансферної системи (ЕСТЗ).Публікація Методичні вказівки до виконання контрольної роботи з дисципліни "Програмне забезпечення бухгалтерського обліку"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Стригуль, Лариса Станіславівна; Строков, Євген МихайловичВідповідно до навчального плану студенти заочного відділення виконують контрольну роботу з курсу "Інформаційні системи і технології в обліку та аудиті". Ціль роботи - закріпити знання студентів по розділах курсу, розвити навички оволодіння методологією. Контрольні роботи, виконані з помилками, повертаються з рецензією студентам для виправлення. Виправлення робляться на окремих аркушах і вклеюються або вшиваються в роботу. Виправлення, вислані окремо від контрольної роботи, не розглядаються. Виправлена робота разом з першою рецензією відсилається на кафедру. Контрольна робота містить три розділи: перша частина це тестові завдання відповіді, на які відображають знання студентом "1С: Бухгалтерії", друга частина – три завдання по темі "Визначення чисельності облікового персоналу", остання третя частина самостійна робота студентів з літературою за досліджуваним курсом результатом якого повинен стати реферат (до 5 стор.), по темах, запропонованим у даному методичному посібнику.Публікація Методичні вказівки до виконання лабораторних робіт з дисципліни "Програмне забезпечення бухгалтерського обліку"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Стригуль, Лариса Станіславівна; Строков, Євген МихайловичВідповідно до навчального плану студенти денного і заочного відділень відвідують практичні заняття за курсом "Інформаційні системи і технології обліку та аудиту". Ціль роботи - закріпити знання студентів по розділах курсу, розвити навички оволодіння роботи із програмним забезпеченням "1С:Бухгалтерія". Всі практичні заняття повинні бути законспектовані по окремих тематиках і розділах курсу. У ході вивчення програмного забезпечення "1С:Бухгалтерія" передбачені два модульних контролі для перевірки й закріплення отриманих знань. Модульні контролі проводяться по тестовій системі, запропонованою розробниками "1С:Бухгалтерія", за допомогою тестової програми розробленою викладачами кафедри економічного аналізу та обліку. По закінченні вивчення практичної частини студентам необхідно виконати один з видів контрольної роботи, наведеної в Додатку А та Б, даного методичного посібника. (Вибір варіанта контрольної роботи на розсуд викладача). Для підготовки до іспиту студентам необхідно також вивчити теоретичну основу курсу "Програмне забезпечення бухгалтерського обліку", викладеної в контрольних питаннях по дисципліні, наведених у даному методичному посібнику в додатку В.Документ Методичні вказівки до виконання контрольної роботи з курсу "Діагностика підприємства в антикризовому управлінні"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Строков, Євген МихайловичМетодичні вказівки до виконання контрольної роботи розроблені відповідно до робочої програми курсу "Діагностика підприємства в антикризовому управлінні" і складаються з двох частин: теоретичної та практичної, у які входять 2 теоретичних питання та 1 практичне завдання. У теоретичній частині висвітлюються питання, що передбачені варіантом контрольної роботи. Для успішного виконання теоретичної частини контрольної роботи необхідно вивчити літературу, рекомендовану програмою курсу. Необхідно також показати вміння зіставляти різні підходи до розв’язання тих чи інших проблем, самостійно робити висновки на основі вивченої літератури, зібраного, опрацьованого і узагальненого фактичного матеріалу. Практична частина контрольної роботи передбачає висвітлення практичних навичок проведення діагностики фінансового стану підприємства.Документ Методичні вказівки для проведення практичних занять і виконання самостійних завдань з курсу "Діагностика підприємства в антикризовому управлінні"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Строков, Євген МихайловичРинкові механізми функціонування економіки будь-якої держави мають циклічний характер. Економічні результати діяльності кожного підприємства формуються під впливом цих макроекономічних коливань, а також залежать від дії багатьох внутрішніх причин. Забезпечення стійкого та гармонійного економічного зростання економіки України робить надзвичайно актуальним питання організації протидії кризовим явищам та відродження нормального перебігу функціонування основної ланки економіки – підприємств різних форм власності та форм господарювання, потребує опанування та впровадження в практику антикризового управління. Висока імовірність виникнення і розвитку кризи в процесі діяльності будь-якого підприємства зумовлює необхідність здійснення спеціалізованого антикризового управління, яке спрямоване на подолання кризових явищ, базуючись на системному, ситуаційному та процесному підходах. Метою вивчення навчальної дисципліни "Антикризове управління підприємством" є формування сучасного економічного мислення та системи спеціальних знань в галузі антикризового управління, а саме: системи знань i навичок управління у кризових ситуаціях, розв’язання складних завдань стратегічного значення в ринкових умовах, організації системи управління, адекватної вимогам сучасної економіки. При цьому вивчаються природа та основні підходи до дослідження кризових явищ в діяльності підприємства, основи організації та інструментарій антикризового управління підприємством, методологічні основи діагностики кризи розвитку підприємства та загрози банкрутства, інструментарій діагностики наслідків виникнення ситуації банкрутства підприємства, способи оцінки можливостей підприємства по подоланню кризових явищ, основи розробки антикризової програми підприємства, фінансово-економічні аспекти обґрунтування окремих антикризових заходів, організація контролю реалізації антикризової програми. Основними завданнями вивчення дисципліни "Антикризове управління підприємством" є: засвоєння теоретичних основ управління підприємством в кризових і передкризових ситуаціях, механізмів виявлення кризи і кризового стану підприємства, практичних методів оцінки і діагностування кризи та розробки заходів щодо їх нейтралізації, вивчення підходів і методів антикризового управління з урахуванням передового досвіду, формування навичок щодо фінансово-економічного обґрунтування окремих антикризових заходів, організації контролю реалізації антикризової програми.Публікація Методичні вказівки до самостійної роботи з дисципліни "Програмне забезпечення бухгалтерського обліку"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Стригуль, Лариса Станіславівна; Строков, Євген МихайловичВ нових умовах формування ринкових відносин, функціонування підприємств з різними формами власності необхідно шукати нові шляхи підвищення ефективності виробництва, вміло використовувати інформаційні системи і технології обліку для управління підприємством. В зв’язку з цим різко зростає роль інформаційних систем і технологій в обліку та аудиті, які є однією з найважливіших функцій управління виробництвом. Зростання ролі інформаційних систем і технологій в обліку та аудиті обумовлено ще й тим, що в умовах переходу до ринкової економіки перед підприємством встає багато нових задач: оцінка стану своєї продукції на ринку, її конкурентоспроможності, попиту на неї з боку споживачів; оцінка стану виробничих фондів організаційно-технічного рівня виробництва, трудових, фінансових ресурсів та ін. Інформаційні системи і технології в обліку та аудиті дозволяють одержати нові характеристики аналізуємого об’єкту досліджень і прийняття обґрунтованих управлінських рішень стосовно досягнення мети об’єкту. Особливість курсу "Програмне забезпечення бухгалтерського обліку" полягає в тому, що робота менеджменту та бухгалтерії будь-якого підприємства в сучасних умовах глобалізації та автоматизації всіх виробничих процесів стає неможливою без змістовних знань та умінь користування інформаційними системами і технологіями обліку та аудиту для управління підприємством.Публікація Методичні вказівки до самостійної роботи з дисципліни "Програмне забезпечення бухгалтерського обліку"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Стригуль, Лариса Станіславівна; Строков, Євген МихайловичВ нових умовах формування ринкових відносин, функціонування підприємств з різними формами власності необхідно шукати нові шляхи підвищення ефективності виробництва, вміло використовувати інформаційні системи і технології обліку для управління підприємством. В зв’язку з цим різко зростає роль інформаційних систем і технологій в обліку та аудиті, які є однією з найважливіших функцій управління виробництвом. Зростання ролі інформаційних систем і технологій в обліку та аудиті обумовлено ще й тим, що в умовах переходу до ринкової економіки перед підприємством встає багато нових задач: оцінка стану своєї продукції на ринку, її конкурентоспроможності, попиту на неї з боку споживачів; оцінка стану виробничих фондів організаційно-технічного рівня виробництва, трудових, фінансових ресурсів та ін. Інформаційні системи і технології в обліку та аудиті дозволяють одержати нові характеристики аналізуємого об’єкту досліджень і прийняття обґрунтованих управлінських рішень стосовно досягнення мети об’єкту. Особливість курсу "Програмне забезпечення бухгалтерського обліку" полягає в тому, що робота менеджменту та бухгалтерії будь-якого підприємства в сучасних умовах глобалізації та автоматизації всіх виробничих процесів стає неможливою без змістовних знань та умінь користування інформаційними системами і технологіями обліку та аудиту для управління підприємством.Публікація Методичні вказівки до виконання практичних робіт з дисципліни "Програмне забезпечення бухгалтерського обліку"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Стригуль, Лариса Станіславівна; Строков, Євген МихайловичВідповідно до навчального плану студенти денного і заочного відділень відвідують лабораторні заняття за курсом "Інформаційні системи і технології обліку та аудиту". Ціль роботи - закріпити знання студентів по розділах курсу, розвити навички оволодіння роботи із програмним забезпеченням "1С:Бухгалтерія". Всі лабораторні заняття повинні бути законспектовані по окремих тематиках і розділах курсу. У ході вивчення програмного забезпечення "1С:Бухгалтерія" передбачені два модульних контролі для перевірки й закріплення отриманих знань. Модульні контролі проводяться по тестовій системі, запропонованою розробниками "1С:Бухгалтерія", за допомогою тестової програми розробленою викладачами кафедри економічного аналізу та обліку. Для підготовки до іспиту студентам необхідно також вивчити теоретичну основу курсу "Програмне забезпечення бухгалтерського обліку", викладеної в контрольних питаннях по дисципліні, наведених у даному методичному посібнику в додатку А.