Кафедра "Туризм i готельно-ресторанний бізнес"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2422

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/tourism

Від листопада 2021 року кафедра має назву "Туризм і готельно-ресторанний бізнес". Перейменована під час реорганізації кафедри "Бізнес-аналітики, обліку та готельно-ресторанної справи" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". Подорожі змінюють нас, допомагають нам зростати і розвиватися. Подорожі – найкраща освіта сучасного світу!

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: доктор економічних наук, 5 кандидатів наук: 4 –економічних, 1 – географічних; 1 співробітник має звання професора, 5 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Публікація
    Класифікація готельних послуг в удосконаленні технології побудови облікової політики
    (Миколаївський національний університет ім. В. О. Сухомлинського, 2018) Колєсніченко, Анастасія Сергіївна
    Обгрунтовано, що поділ готельних послуг визначеною класифікацією стає базисом для розбудови методичного забезпечення бухгалтерського обліку доходів і витрат підприємств готельного господарства, відображення їх у звітності на основі врахування особливостей процесу їх надання, а також для цілей достовірного калькулювання їх собівартості. Визначено, що будь яка з запропонованих ознак класифікації підприємства готельного господарства має значний вплив на технологію формування облікової політики, яка опирається на: побудову облікових процесів, роботу бухгалтерської служби, порядок документування господарських операцій, систему документообігу, а також на організацію та методику економічного аналізу та внутрішнього контролю доходів і витрат такого підприємства, юридичну відповідальність підприємства готельного господарства, складання та подання бухгалтерської звітності. Доведено, що застосування розробленої класифікації готельних послуг сприятиме оптимізації технологічних прийомів при складанні облікової політики завдяки визнанню таких складових, як: формалізація та ідентифікація послуги, виокремлення для обліку іміджевої складової у готельній послузі, акцент на адресності надання послуги, поділ витрат на постійні та змінні, нормативний критерій визначення послуги та розробка пропозиційного портфелю.
  • Ескіз
    Публікація
    Тарифоутворення на ринку електроенергії України в умовах реформування
    (Черноморье, 2011) Мехович, Сергій Анатолійович; Колєсніченко, Анастасія Сергіївна
    У даній статті досліджено, що в умовах транскордонного об’єднання система тарифоутворення залишається одним із невирішених питань, яке потребує подальшого вивчення та удосконалення. Проаналізовано досвід розвинених країн для тарифної політики енергетичного ринку України, який реформується.