Кафедра "Туризм i готельно-ресторанний бізнес"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2422

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/tourism

Від листопада 2021 року кафедра має назву "Туризм і готельно-ресторанний бізнес". Перейменована під час реорганізації кафедри "Бізнес-аналітики, обліку та готельно-ресторанної справи" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". Подорожі змінюють нас, допомагають нам зростати і розвиватися. Подорожі – найкраща освіта сучасного світу!

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: доктор економічних наук, 5 кандидатів наук: 4 –економічних, 1 – географічних; 1 співробітник має звання професора, 5 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Ескіз
    Документ
    Прибуток в контексті об'єкту оподаткування
    (Національна металургійна академія України, 2019) Сікєтіна, Наталія Геннадіївна
    Прибуток є основним показником, завдяки якому можна оцінити господарську діяльність підприємства, так як в ній закладені всі доходи та витрати. Розгляд категорії прибутку з фіскальних позицій вимагає застосування таких підходів, які б встановлювали більш формалізовані правила визнання й оцінки доходів та витрат для визначення об'єкта оподаткування. Фіскальний підхід до оцінки фінансового результату відрізняється від бухгалтерського, тому в обліковій практиці визначається різниця між фінансовим результатом, який наводиться у фінансовій звітності підприємств і податковій звітності – декларації з податку на прибуток.
  • Ескіз
    Документ
    Оцінка та аналіз рентабельності власного капіталу машинобудівного підприємства
    (Класичний приватний університет, 2017) Сікєтіна, Наталія Геннадіївна
    Наукові дослідження у сфері фінансового аналізу орієнтовані здебільшого на вивчення питань економічного стану, розвитку, визначення фінансової стійкості. Дослідження показали, що виникнення збитків на підприємствах пов'язані із конкретними виробничими і функціональними підрозділами. Аналіз внутрішніх причин збиткової діяльності покликаний виявити недоліки в системі прийняття управлінських рішень. Однак проведені дослідження дають підстави стверджувати про відсутність системного підходу до питань забезпечення рентабельності власного капіталу промислових підприємств. У сучасній літературі існує безліч показників рентабельності, які з різних позицій характеризують прибутковість. Найбільше аналітичне значення має розподіл показників рентабельності з точки зору вимірювання прибутковості вкладених ресурсів на створення потенціалу підприємства і прибутковості його поточних витрат . Найчастіше використовуються чотири різні показники прибутку підприємства: чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) (ряд. 2000); фінансовий результат від операційної діяльності: прибуток (ряд.2190 ф.2); фінансовий результат до оподаткування: прибуток (ряд.2290 ф.2); чистий фінансовий результат.
  • Ескіз
    Документ
    Оптимізація прибутку підприємства за рахунок сегментації ринку
    (Черкаський державний технологічний університет, 2008) Сікєтіна, Наталія Геннадіївна
    Для ефективної діяльності підприємства необхідно сформулювати критерії обґрунтування обсягу випуску продукції різного рівня конкурентоспроможності по кожній позиції номенклатури. Певний рівень конкурентоспроможності продукції споживається конкретним сегментом ринку з відповідним рівнем платоспроможного попиту.Таким критерієм може бути максимізація прибутку. Використання запропонованого алгоритму максимізації прибутку підприємств підвищить економічну ефективність його діяльності в ринкових умовах.
  • Ескіз
    Документ
    Фази життєвого циклу товару як фактор формування його конкурентоспроможності
    (НТУ "ХПІ", 2009) Чекаліна, Елеонора Петрівна; Сікєтіна, Наталія Геннадіївна; Сукач, С. О.
    Пропонується використання математичного апарату для розрахунку об'єму реалізованої продукції та прибутку на кожній стадії життєвого циклу товару та весь його цикл. Такий розрахунок потрібен для ухваленні рішення про перехід підприємства на випуск нового виду продукції.
  • Ескіз
    Документ
    Формування логістичної конкурентоспроможності продукції підприємства
    (НТУ "ХПІ", 2012) Сікєтіна, Наталія Геннадіївна
    В статті дається визначення поняття логістичної конкурентоспроможності продукції та розглядаються критерії ефективності складових логістичної конкурентоспроможності продукції.