Кафедра "Туризм i готельно-ресторанний бізнес"
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2422
Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/tourism
Від листопада 2021 року кафедра має назву "Туризм і готельно-ресторанний бізнес". Перейменована під час реорганізації кафедри "Бізнес-аналітики, обліку та готельно-ресторанної справи" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).
Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". Подорожі змінюють нас, допомагають нам зростати і розвиватися. Подорожі – найкраща освіта сучасного світу!
У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: доктор економічних наук, 5 кандидатів наук: 4 –економічних, 1 – географічних; 1 співробітник має звання професора, 5 – доцента.
Переглянути
Результати пошуку
Документ Методичний підхід до діагностики економічної ефективності інноваційного кластеру(ВД "Гельветика", 2019) Сікєтіна, Наталія ГеннадіївнаСтаття присвячена актуальним питанням адаптації промислових підприємств в умовах мінливого конкурентного середовища. Визначено механізм адаптаційної системи мережевого формування. Окреслено структуру механізму адаптаційної системи мережевого формування. Розроблено модель показника економічної ефективності інноваційного кластеру у мінливому конкурентному середовищі, розрахунок якого включає сім етапів. Розроблено модель розрахунку комплексного показника конкурентоспроможності продукції із урахуванням показника нецінової та логістичної конкурентоспроможності продукції. Проведено оцінку економічної ефективності діяльності виробничо-інноваційного кластеру за допомогою коефіцієнта економічної ефективності діяльності підприємства, який враховує вплив факторів внутрішнього та зовнішнього середовища. Модельовано показник економічної ефективності кластеру.Документ Обґрунтування логістичного фактору конкурентоспроможності продукції підприємства(Всеукраїнське громадське об'єднання "Нова Освіта", 2012) Сікєтіна, Наталія ГеннадіївнаКонкурентні переваги підприємства та товару створюються шляхом розробки для кожного підприємства логістичної системи з метою оптимального, з погляду одержання прибутку, прискорення руху матеріальних і пов'язаних з ними інформаційних та фінансових потоків. Ефективна логістична система складається із постачальницької, збутової, транспортної та розподільчої логістики. Для кожного виду в структурі логістичної системи підприємства обрано найважливіші критерії оцінки. Доведено, що на конкурентоспроможність продукції підприємства впливає логістичний фактор поряд із якістю та ціною, який треба враховувати в ринкових умовах.Документ Моделювання обсягу реалізації в сфері громадського харчування(НТУ "ХПІ", 2017) Сікєтіна, Наталія Геннадіївна; Локтіонова, О. С.При діяльності малих підприємств за умов конкурентного середовища адаптація до швидких змін вимагає прийняття ефективних оперативних та перспективних управлінських рішень. Оскільки в процесі функціонування підприємства має місце відставання величин реально отриманих показників від бажаних, існує не тільки необхідність реагування на зміни зовнішнього середовища підприємства, а також їхнього передбачення.Документ Управління конкурентоспроможністю продукції на державному рівні(НТУ "ХПІ", 2005) Сікєтіна, Наталія ГеннадіївнаПосилення ролі держави в підтримці перспективних галузей економіки, а також цілеспрямованих заходів щодо підтримки експорту вітчизняної продукції забезпечать підвищення конкурентоспроможності України на світовому ринку та створять умови для інтеграції її у світову економіку на паритетних засадах.Документ Фактори підвищення економічної ефективності діяльності підприємства(НТУ "ХПИ", 2008) Сікєтіна, Наталія ГеннадіївнаОднією з проблемних областей в управлінні сучасним підприємством є виявлення факторів підвищення економічної ефективності діяльності підприємств. Дана стаття присвячена питанням удосконалення категорії економічної ефективності діяльності підприємств та факторів її підвищення.Документ Використання експертних оцінок при визначенні споживчих властивостей трактора ХТЗ-17021(НТУ "ХПИ", 2005) Смоловик, Раїса Федорівна; Чекаліна, Елеонора Петрівна; Сікєтіна, Наталія Геннадіївна; Шутько, Людмила БорисівнаДля визначення рівню конкурентоспроможності певної продукції використано метод рангової кореляції. За значущістю обрано технічні параметри. Виявлено найважливіші якісні властивості на думку споживачей за допомогою методу експертних оцінок.Документ Механізм оцінки економічної ефективності діяльності машинобудівних підприємств(НТУ "ХПИ", 2008) Сікєтіна, Наталія ГеннадіївнаВ сучасних умовах оцінка економічної ефективності діяльності машинобудівних підприємств є унікальною. Дана стаття присвячення питанням розробки механізму оцінки економічної ефективності діяльності машинобудівних підприємств.Документ Обґрунтування оцінки економічної ефективності виробнично-комерційної діяльності промислового підприємства(НТУ "ХПИ", 2006) Сікєтіна, Наталія ГеннадіївнаДля об'єктивності оцінки економічної ефективності виробничо-комерційної діяльності підприємства необхідно використовувати обґрунтовану методику. У статті представлено комплексну оцінку економічної ефективності виробничо-комерційної діяльності підприємства з використанням інтегрального показника.Документ Управління підвищеням економічної ефективності виробничо-комерційної діяльності підприємств(НТУ "ХПІ", 2005) Сікєтіна, Наталія ГеннадіївнаВідповідно до системного підходу, кінцевий результат діяльності підприємства у вигляді прибутку може бути досягнуто за умов випуску конкурентоспроможної продукції. У свою чергу, виготовлення конкурентоспроможної продукції (на вході) та її реалізація як товару на ринку, надає можливість забезпечувати ефективність діяльності підприємства (на виході). Встановлено залежність конкурентоспроможності підприємства від показників ефективності його діяльності.Документ Удосконалення методики оцінки конкурентоспроміжності продукції(НТУ "ХПІ", 2008) Сікєтіна, Наталія ГеннадіївнаОднією з проблемних областей в управлінні сучасним підприємством є виявлення факторів підвищення економічної ефективності діяльності підприємств. Дана стаття присвячена питанням присвячена питанням удосконалення методики оцінки конкурентоспроможності промислової продукції з урахуванням впливу на неї нецінового фактора.