Кафедра "Туризм i готельно-ресторанний бізнес"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2422

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/tourism

Від листопада 2021 року кафедра має назву "Туризм і готельно-ресторанний бізнес". Перейменована під час реорганізації кафедри "Бізнес-аналітики, обліку та готельно-ресторанної справи" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". Подорожі змінюють нас, допомагають нам зростати і розвиватися. Подорожі – найкраща освіта сучасного світу!

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: доктор економічних наук, 5 кандидатів наук: 4 –економічних, 1 – географічних; 1 співробітник має звання професора, 5 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні вказівки до практичних занять з дисципліни "Інноваційні ресторанні технології"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Куниця, Катерина Вікторівна; Якименко-Терещенко, Наталія Василівна
    Виконання практичних робіт з дисципліни «Інноваційні ресторанні технології» спрямовано на розвиток у студентів практичних навичок та глибокого розуміння сучасних технологій, які застосовуються в ресторанному бізнесі; дозволить студентам закріпити теоретичні та практичні знання, отриманні ними на лекціях; відпрацювати навички самостійної роботи з елементами творчого пошуку, ініціативності; оволодіти вмінням узагальнювати теоретичні матеріали, аналізувати інформацію, працювати зі спеціальною літературою та довідниковими матеріалами; розвинути уміння формулювання власних висновків, чіткої аргументації, обґрунтування прийнятих рішень та пропозицій. Мета практичних робіт полягає у зміцненні, систематизації і поглибленні знань студентів, в забезпеченні студентів можливістю застосовувати теоретичні знання на практиці; вивчення функціональних можливостей обладнання та його ефективного використання у ресторанному господарстві; знайомство з інноваційними підходами у розробці та приготуванні страв, такими як молекулярна кухня, технології продовження терміну придатності продуктів (LLFF, ESL) та інші; розвиток умінь та навичок, спрямованих на підвищення якості та ефективності обслуговування клієнтів у закладах ресторанного господарства; формування у студентів професійних компетенцій, необхідних для успішної роботи у ресторанному бізнесі; навчання студентів аналізувати результати своєї роботи, робити висновки щодо ефективності використаних методик, розвиток критичного мислення та вміння оцінювати якість готових страв, їх відповідність сучасним стандартам.
  • Ескіз
    Публікація
    Інноваційні вектори розвитку туристичного бізнесу та індустрії гостинності
    (Запорізький національний університет, 2023) Носирєв, Олександр Олександрович; Якименко-Терещенко, Наталія Василівна; Жадан, Тетяна Андріївна; Стригуль, Лариса Станіславівна
  • Ескіз
    Публікація
    Зарубіжний і вітчизняний досвід інноваційних подієвих активностей у ресторанному бізнесі та гастрономічному туризмі
    (2022) Якименко-Терещенко, Наталія Василівна; Аніщенко, Алла Петрівна; Чайка, Тетяна Юріївна; Вишняков, Олександр Віталійович; Синько, Анастасія Дмитрівна
    Мета. Метою цього дослідження є виявлення та узагальнення сучасних успішних практик застосування подієвих активностей у ресторанному бізнесі та гастрономічному туризмі; удосконалення підходів до адміністрування та маркетингового супроводу ресторанних заходів. Результати. Проведене дослідження показало, що в ресторанному бізнесі та гастрономічному туризмі триває процес спеціалізації та виділення вузьких споживчих ніш на основі інтересів і мотивів відвідувачів; з боку клієнтів підвищуються вимоги до якості та різноманітності послуг. Ці обставини, а також високий рівень конкуренції в галузі, змушують власників бізнесу шукати інноваційні способи залучення клієнтів. Ресторанна подієва активність – один із таких способів. Зарубіжний і вітчизняний ресторанний бізнес уже накопичив значний досвід розробки та впровадження ресторанних подій різного спрямування. Наразі індустрія гостинності пропонує безліч різноманітних подієвих активностей. Велика кількість унікальних ресторанних заходів різного спрямування ускладнює зусилля, спрямовані на їх типологізацію. З точки зору планування подієвої активності в ресторані можна виділити самодостатні ресторанні заходи, які не рекомендується поєднувати з іншими подіями, та модульні ресторанні заходи, які будуть більш привабливими в разі їх поєднання з іншими подієвими активностями. При формуванні банку ресторанних подієвих активностей, складанні базового пакету подій та розробці меню необхідно враховувати концепцію конкретного ресторану, а також фактори зовнішнього та внутрішнього середовища. Наукова новизна дослідження полягає в уточненні перспективних напрямів розвитку подієвої активності в ресторанах. Подальший розвиток отримало дослідження механізму використання ресторанних заходів як засобу підвищення привабливості та впізнаваності бренду ресторану. На основі проведеного аналізу удосконалено методичний підхід до формування банку ресторанних активностей, складання базового пакету подій і розробці Event-меню ресторану. Практична цінність отриманих результатів полягає в можливості їх використання у практичній діяльності підприємств ресторанного бізнесу й туристичних агенцій, що спеціалізуються на гастрономічному туризмі.
  • Ескіз
    Публікація
    Кейтеринг у MICE-індустрії: тренди розвитку, міжнародний досвід і перспективи digital-трансформації
    (2021) Якименко-Терещенко, Наталія Василівна; Чайка, Тетяна Юріївна; Бєлікова, Олена Станіславівна
    У статті розглянуті тенденції та перспективи розвитку індустрії гостинності, а також деякі найперспективніші інноваційні digital-рішення у сфері надання послуг кейтерингу для MICE-заходів: цифрові ваучери, гастро-меппінг, набори для онлайн-кейтерингу. Приділено увагу комплексному підходу до формування інноваційних бізнес-моделей на основі digital-трансформації. Криза, що була викликана пандемією COVID-19, поставила на межу банкрутства значну частину економічних агентів. У такій ситуації на економічне процвітання можуть розраховувати ті суб'єкти підприємницької діяльності, які оперативно відмовляться від застарілих бізнес-моделей. Тільки комплексне та системне використання інноваційних рішень, формування нових інноваційних бізнес-моделей здатне забезпечити підприємство конкурентною перевагою та запобігти негативному сценарію розвитку подій. У статті вдосконалено підхід та розроблено практичні рекомендації щодо впровадження конкретних інноваційних цифрових технологій у базові компоненти бізнес-процесів з метою формування нової бізнес-моделі на основі комплексного використання digital-рішень.