Кафедра "Туризм i готельно-ресторанний бізнес"
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2422
Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/tourism
Від листопада 2021 року кафедра має назву "Туризм і готельно-ресторанний бізнес". Перейменована під час реорганізації кафедри "Бізнес-аналітики, обліку та готельно-ресторанної справи" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).
Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". Подорожі змінюють нас, допомагають нам зростати і розвиватися. Подорожі – найкраща освіта сучасного світу!
У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: доктор економічних наук, 5 кандидатів наук: 4 –економічних, 1 – географічних; 1 співробітник має звання професора, 5 – доцента.
Переглянути
Результати пошуку
Документ Digital Tools for Management of Innovative Activities of Tourism Enterprises: Ukrainian Analysis of Wartime Challenges(Canadian Institute for Knowledge Development, 2023) Yakуmenko-Tereshchenko, Nataliia; Kiziun, Alla; Hrabar, Maryna; Brytvienko, Anastasiia; Medvid, LarysaThe article aims to analyse digital tools for managing the tourism enterprises' innovative activities based on the Ukrainian experience of overcoming the risks of martial law. The novelty of the research consists in determining the possibilities of digital management in war conditions, which is an extremely important experience for European countries that never faced such a crisis. In order to gain a comprehensive understanding of the integration of digital tools in Ukraine's tourism industry, statistical data obtained from over 200 enterprises were analysed. This data leveraging enabled the identification of the key management practices that were implemented during the COVID-19 pandemic and subsequently adapted to the martial law restrictions. An interdisciplinary methodological toolkit was used in order to conduct the research: analysis, synthesis, induction, deduction, and comparison. The results demonstrated modern digital tools for managing tourist activities based on consideration of the world and Ukrainian contexts. Special emphasis was also placed on the development of leadership as a phenomenon capable of improving the perception of innovations and appropriate management decisions against the general implementation of modern management methods. The conclusions showed the capabilities of information systems, multimedia databases, and customer relationship management software. It is also important to emphasise the role of digital tools in the tourism industry of Ukraine and their use as a response to the military challenge. Consequently, the importance of targeted advertising and the widespread use of mobile devices is evident. In martial law conditions, they are an important answer to modern problems.Публікація Зарубіжний і вітчизняний досвід інноваційних подієвих активностей у ресторанному бізнесі та гастрономічному туризмі(2022) Якименко-Терещенко, Наталія Василівна; Аніщенко, Алла Петрівна; Чайка, Тетяна Юріївна; Вишняков, Олександр Віталійович; Синько, Анастасія ДмитрівнаМета. Метою цього дослідження є виявлення та узагальнення сучасних успішних практик застосування подієвих активностей у ресторанному бізнесі та гастрономічному туризмі; удосконалення підходів до адміністрування та маркетингового супроводу ресторанних заходів. Результати. Проведене дослідження показало, що в ресторанному бізнесі та гастрономічному туризмі триває процес спеціалізації та виділення вузьких споживчих ніш на основі інтересів і мотивів відвідувачів; з боку клієнтів підвищуються вимоги до якості та різноманітності послуг. Ці обставини, а також високий рівень конкуренції в галузі, змушують власників бізнесу шукати інноваційні способи залучення клієнтів. Ресторанна подієва активність – один із таких способів. Зарубіжний і вітчизняний ресторанний бізнес уже накопичив значний досвід розробки та впровадження ресторанних подій різного спрямування. Наразі індустрія гостинності пропонує безліч різноманітних подієвих активностей. Велика кількість унікальних ресторанних заходів різного спрямування ускладнює зусилля, спрямовані на їх типологізацію. З точки зору планування подієвої активності в ресторані можна виділити самодостатні ресторанні заходи, які не рекомендується поєднувати з іншими подіями, та модульні ресторанні заходи, які будуть більш привабливими в разі їх поєднання з іншими подієвими активностями. При формуванні банку ресторанних подієвих активностей, складанні базового пакету подій та розробці меню необхідно враховувати концепцію конкретного ресторану, а також фактори зовнішнього та внутрішнього середовища. Наукова новизна дослідження полягає в уточненні перспективних напрямів розвитку подієвої активності в ресторанах. Подальший розвиток отримало дослідження механізму використання ресторанних заходів як засобу підвищення привабливості та впізнаваності бренду ресторану. На основі проведеного аналізу удосконалено методичний підхід до формування банку ресторанних активностей, складання базового пакету подій і розробці Event-меню ресторану. Практична цінність отриманих результатів полягає в можливості їх використання у практичній діяльності підприємств ресторанного бізнесу й туристичних агенцій, що спеціалізуються на гастрономічному туризмі.Публікація Кейтеринг у MICE-індустрії: тренди розвитку, міжнародний досвід і перспективи digital-трансформації(2021) Якименко-Терещенко, Наталія Василівна; Чайка, Тетяна Юріївна; Бєлікова, Олена СтаніславівнаУ статті розглянуті тенденції та перспективи розвитку індустрії гостинності, а також деякі найперспективніші інноваційні digital-рішення у сфері надання послуг кейтерингу для MICE-заходів: цифрові ваучери, гастро-меппінг, набори для онлайн-кейтерингу. Приділено увагу комплексному підходу до формування інноваційних бізнес-моделей на основі digital-трансформації. Криза, що була викликана пандемією COVID-19, поставила на межу банкрутства значну частину економічних агентів. У такій ситуації на економічне процвітання можуть розраховувати ті суб'єкти підприємницької діяльності, які оперативно відмовляться від застарілих бізнес-моделей. Тільки комплексне та системне використання інноваційних рішень, формування нових інноваційних бізнес-моделей здатне забезпечити підприємство конкурентною перевагою та запобігти негативному сценарію розвитку подій. У статті вдосконалено підхід та розроблено практичні рекомендації щодо впровадження конкретних інноваційних цифрових технологій у базові компоненти бізнес-процесів з метою формування нової бізнес-моделі на основі комплексного використання digital-рішень.