Кафедра "Туризм i готельно-ресторанний бізнес"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2422

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/tourism

Від листопада 2021 року кафедра має назву "Туризм і готельно-ресторанний бізнес". Перейменована під час реорганізації кафедри "Бізнес-аналітики, обліку та готельно-ресторанної справи" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". Подорожі змінюють нас, допомагають нам зростати і розвиватися. Подорожі – найкраща освіта сучасного світу!

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: доктор економічних наук, 5 кандидатів наук: 4 –економічних, 1 – географічних; 1 співробітник має звання професора, 5 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 16
  • Ескіз
    Публікація
    The Impact of Interactive Hotel Mapping Technology on Business Processes in the Hospitality Industry
    (Видавничий дім "Гельветика", 2024) Devadze, Anzor; Yakymenko-Tereshchenko, Natalia; Chaika, Tatiana
    The article explores the prospects and main directions of development of interactive hotel mapping technology. Emphasis is placed on the integral nature of the application of innovative digital technologies in the context of digital-transformation of the business environment of the tourism and hospitality industry. The aim of the article is to investigate the impact of successful practices of interactive hotel mapping on increasing efficiency, improving and modifying business processes of companies operating in the tourism and hospitality industry. The following research methods were used: observation, systematization and analysis of practical activity of the subjects of the hospitality sphere, as well as logical-analytical and system-structural methods. Interactive hotel mapping is an application of virtual reality technology. The components of this technology are indoor navigation, routing and virtual tours. The most positive effect of the technology in question has if its application is combined with other innovative digital technologies and organically fits into business processes at different stages of the production cycle. The biggest impact of interactive hotel mapping technology is on business processes related to marketing, reservations and front office service. A successful practice is the integration of the technology in question with Smart Room technology. Due to the technological peculiarities of providing indoor positioning, IT-products for interactive hotel mapping tend to specialize and demonstrate a low level of unification. For OTAs (Online Travel Agencies) and other actors providing indoor services on the booking market, the most urgent problem is the problem of unification of positioning indicators. This factor should be taken into account by firms-developers of specialized software. The scientific novelty of the study consists in the clarification and systematization of successful practices in the application of interactive mapping technology; identification of the most promising areas for improving business processes under the influence of the technology under consideration. The practical value of the obtained results lies in the possibility of their use in the practical activities of both tourism and hospitality companies and companies developing specialized IT products for the tourism and hospitality industry.
  • Ескіз
    Документ
    Концептуальні положення організації управління корпоративною архітектурою підприємства
    (Scientific Publishing Center "Sci-conf.com.ua", 2022) Кріцак, Олександра Миколаївна
  • Ескіз
    Публікація
    Теоретико-методичні засади внутрішнього аудиту банку
    (ФОП Томенко Ю. І., 2019) Якименко-Терещенко, Наталія Василівна; Денисова, І. С.
  • Ескіз
    Публікація
    Інновації – як перспективний напрямок повоєнного відродження сфери гостинності та туризму України
    (2023-03-03) Стригуль, Лариса Станіславівна; Павленко, Ліана Романівна; Мозольський, Е. В.
  • Ескіз
    Документ
    Управлінський облік та аналіз в глобалізованій економіці
    (Говерла, 2020) Єршова, Наталя Юріївна
  • Ескіз
    Документ
    Застосування системи збалансованих показників для визначення економічної ефективності діяльності підприємства
    (НТУ "ХПІ", 2014) Грішина, Ернестіна Василівна; Александрова, Вікторія Олександрівна; Хаустова, Ірина Євгенівна
    У сучасних умовах структурно-інноваційного розвитку економіки України успішна реалізація стратегічних цілей національних товаровиробників значною мірою залежить від ефективного використання наявних інформаційних ресурсів і створення дієвої системи реалізації обраних стратегічних альтернатив. У статті розглянуто сутність застосування системи збалансованих показників для визначення ефективності діяльності підприємства. В статті обговорюються питання з одного боку, цілей позиціонування організації на ринку і, з іншої – сприйняття власної діяльності через бачення споживачів. В статті пропонується організації ставити і розглядати стратегічні цілі комплексно, а не ізольовано один від одного. Важливо формувати і відстежувати в поєднанні декілька площин її діяльності. Тому важливим рішенням буде розробка й ефективне впровадження збалансірованої системи показників.
  • Ескіз
    Документ
    Вектори розвитку обліково-аналітичної системи бізнес-процесів на підприємстві
    (Донецький національний технічний університет, 2013) Єршова, Наталя Юріївна
  • Ескіз
    Документ
    Теоретичні підходи до визначення сутності дефініції "доходи"
    (НТУ "ХПІ", 2015) Хайло, І.; Єршова, Наталя Юріївна
  • Ескіз
    Документ
    Зарубіжний досвід управління бізнес-процесами
    (НТУ "ХПІ", 2015) Александрова, Вікторія Олександрівна
  • Ескіз
    Документ
    Визначення ключових бізнес-процесів підприємства
    (НТУ "ХПІ", 2012) Александрова, Вікторія Олександрівна