Кафедра "Туризм i готельно-ресторанний бізнес"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2422

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/tourism

Від листопада 2021 року кафедра має назву "Туризм і готельно-ресторанний бізнес". Перейменована під час реорганізації кафедри "Бізнес-аналітики, обліку та готельно-ресторанної справи" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". Подорожі змінюють нас, допомагають нам зростати і розвиватися. Подорожі – найкраща освіта сучасного світу!

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: доктор економічних наук, 5 кандидатів наук: 4 –економічних, 1 – географічних; 1 співробітник має звання професора, 5 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 18
  • Ескіз
    Документ
    Необхідність підвищення ефективності виробництва сільськогосподарської продукції
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2013) Будяник, Л. П.; Смоловик, Раїса Федорівна
  • Ескіз
    Публікація
    Ефективність: генезис підходів до визначення
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Стригуль, Лариса Станіславівна; Нгуєн, Тхі Мі Хань; Стригуль, Антон Андрійович
  • Ескіз
    Документ
    Моделювання системи забезпечення економічної ефективності машинобудівного підприємства
    (Міжнародний гуманітарний університет, 2017) Сікєтіна, Наталія Геннадіївна
    У статті розглянуто фактори, що впливають на економічну ефективність машинобудівного підприємства. Для спрощення розрахунків запропоновано методичний підхід до моделювання економічної ефективності машинобудівного підприємства за допомогою програмного забезпечення.
  • Ескіз
    Документ
    Моделювання системи забезпечення економічної ефективності машинобудівного підприємства
    (Миколаївський національний університет ім. В. О. Сухомлинського, 2018) Сікєтіна, Наталія Геннадіївна
    У статті розглянуті фактори, що впливають на економічну ефективність машинобудівного підприємства. Для спрощення розрахунків запропоновано методичний підхід до моделювання системи забезпечення економічної ефективності машинобудівного підприємства за допомогою програмного забезпечення. Розроблено модель комплексного показника економічної ефективності машинобудівного підприємства. Запропоновано модель планового показника економічної ефективності машинобудівного підприємства за допомогою програмного забезпечення.
  • Ескіз
    Документ
    Визначення сутності підприємства як економічної категорії
    (НТУ "ХПІ", 2018) Сікєтіна, Наталія Геннадіївна
    В умовах мінливого середовища машинобудівні підприємства мають комплексно вивчати й прогнозувати ринок для утримання конкурентних переваг. Існує необхідність проведення прогнозування кінцевих показників діяльності вітчизняних машинобудівних підприємств на базі ретроспективного дослідження статистичних даних. А також аналіз динаміки змін показників та розробка плану на поточний період й сценаріїв стану економічної ефективності діяльності підприємства на базі комбінації резервів для її забезпечення. Й починати необхідно із розгляду питання сутності та визначення економічної категорії "підприємство".
  • Ескіз
    Документ
    Методика моделювання економічної ефективності машинобудівного підприємства
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2017) Сікєтіна, Наталія Геннадіївна
  • Ескіз
    Документ
    Дослідження теоретичних та практичних аспектів ефективності управління готельним бізнесом під час застосування сучасних ефективних моделей управління
    (Миколаївський національний університет ім. В. О. Сухомлинського, 2017) Мелень, Олена Валентинівна
    Готельний менеджмент є важливим видом професійної економічної діяльності, спрямованої на досягнення мети шляхом раціональної організації фізичних, людських та інформаційних ресурсів за принципами, функціями та методами управління. Ефективність роботи готельної галузі досягається завдяки вирішенню різних завдань, таких як: створення раціональної організації структури управління; ефективне використання кадрового потенціалу; розвиток фізико-технічної бази підприємства; ефективна організація сервісних технологій; широке використання сучасних маркетингових досліджень. Інформаційні технології необхідні для управління готельним бізнесом, оскільки сучасна система управління готельним підприємством через інформаційні системи безпосередньо пов'язана з її ефективністю. Використання сучасних інформаційних технологій значно допомагає готелям створювати ефективне управління.
  • Ескіз
    Документ
    Ефективність бізнес-планування інвестиційних проектів в сучасних умовах розвитку України
    (НТУ "ХПІ", 2017) Сиром'ятникова, Оксана Валеріївна
    Ефективна діяльність суб’єктів господарювання в довгостроковій і середньостроковій перспективі визначається рівнем їх інвестиційної активності. Інвестиції стають підґрунтям для прискорення науково-технічного прогресу, здійснення політики розширеного відтворення, стимулювання розвитку галузей національної економіки, вирішення соціальних і екологічних проблем та ін. Визначено, що одним з найбільш ефективних інструментів управління інвестиційною діяльністю є бізнес-планування, яке потребує комплексного підходу до оцінки його ефективності.
  • Ескіз
    Документ
    Забезпечення діяльності машинобудівного підприємства в мінливому середовищі
    (SAUL Publishing Ltd, Dublin, 2017) Сікєтіна, Наталія Геннадіївна
    В статті розглянуто фактори забезпечення економічної ефективності діяльності машинобудівного підприємства. Дається аналіз складових конкурентоспроможності продукції – вагомого фактора, що впливає на діяльність підприємства в ринковому середовищі.
  • Ескіз
    Документ
    Ризики діяльності підприємства у мінливому конкурентному середовищі
    (Verlag SWG imex GmbH, 2014) Віхляєва, Світлана Іванівна; Чекаліна, Елеонора Петрівна; Сікєтіна, Наталія Геннадіївна
    У статті розглянуто фактори мінливого конкурентного середовища. Дається аналіз зовнішніх та внутрішніх факторів мінливого конкурентного середовища: виробничого, комерційного, конкурентоспроможності продукції та фази життєвого циклу товару.