Кафедра "Туризм i готельно-ресторанний бізнес"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2422

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/tourism

Від листопада 2021 року кафедра має назву "Туризм і готельно-ресторанний бізнес". Перейменована під час реорганізації кафедри "Бізнес-аналітики, обліку та готельно-ресторанної справи" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". Подорожі змінюють нас, допомагають нам зростати і розвиватися. Подорожі – найкраща освіта сучасного світу!

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: доктор економічних наук, 5 кандидатів наук: 4 –економічних, 1 – географічних; 1 співробітник має звання професора, 5 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Digital Tools for Management of Innovative Activities of Tourism Enterprises: Ukrainian Analysis of Wartime Challenges
    (Canadian Institute for Knowledge Development, 2023) Yakуmenko-Tereshchenko, Nataliia; Kiziun, Alla; Hrabar, Maryna; Brytvienko, Anastasiia; Medvid, Larysa
    The article aims to analyse digital tools for managing the tourism enterprises' innovative activities based on the Ukrainian experience of overcoming the risks of martial law. The novelty of the research consists in determining the possibilities of digital management in war conditions, which is an extremely important experience for European countries that never faced such a crisis. In order to gain a comprehensive understanding of the integration of digital tools in Ukraine's tourism industry, statistical data obtained from over 200 enterprises were analysed. This data leveraging enabled the identification of the key management practices that were implemented during the COVID-19 pandemic and subsequently adapted to the martial law restrictions. An interdisciplinary methodological toolkit was used in order to conduct the research: analysis, synthesis, induction, deduction, and comparison. The results demonstrated modern digital tools for managing tourist activities based on consideration of the world and Ukrainian contexts. Special emphasis was also placed on the development of leadership as a phenomenon capable of improving the perception of innovations and appropriate management decisions against the general implementation of modern management methods. The conclusions showed the capabilities of information systems, multimedia databases, and customer relationship management software. It is also important to emphasise the role of digital tools in the tourism industry of Ukraine and their use as a response to the military challenge. Consequently, the importance of targeted advertising and the widespread use of mobile devices is evident. In martial law conditions, they are an important answer to modern problems.
  • Ескіз
    Документ
    Теоретичний базис формування системи адаптації промислового підприємства до умов мінливого конкурентного середовища
    (2020) Сікєтіна, Наталія Геннадіївна
    Стаття присвячена актуальним питанням адаптації промислових підприємств під впливом мінливого конкурентного середовища. Досліджено теоретичні питання економічної категорії «адаптація», «зовнішнє середовище» та «система адаптації» відносно промислових підприємств. Визначено класифікацію факторів зовнішнього середовища на основі аналізу літературних джерел. Розглянуто структуру адаптації систем та виділено її два основні види – параметричну та структурну адаптацію. Визначено теоретичний базис вивчення процесу формування системи адаптації промислового підприємства. Теоретичний базис представлено у вигляді взаємозалежної сукупності базових категорій – система, формування, адаптація, середовище, підприємство. Адаптацію промислового підприємства визначено як здатність підприємства генерувати певний рівень чистого доходу й конкурентоспроможності продукції при входженні у мережеву структуру на тривалій основі, займає верхній рівень ієрархії адаптаційних ознак підприємства у мінливому конкурентному середовищі.