Кафедра "Туризм i готельно-ресторанний бізнес"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2422

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/tourism

Від листопада 2021 року кафедра має назву "Туризм і готельно-ресторанний бізнес". Перейменована під час реорганізації кафедри "Бізнес-аналітики, обліку та готельно-ресторанної справи" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". Подорожі змінюють нас, допомагають нам зростати і розвиватися. Подорожі – найкраща освіта сучасного світу!

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: доктор економічних наук, 5 кандидатів наук: 4 –економічних, 1 – географічних; 1 співробітник має звання професора, 5 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Acceleration of profit as an indicator of company’s investment attractiveness (on the example of the hospitality industry)
    (NGO "European Scientific Platform", 2019) Chaika, Tetiana; But, Oksana
    The analysis of the dynamic series of profits is an important component of the company’s financial results analysis. The success of an investment directly depends on the ability to predict the success (or failure) of the selected investment object in the future. From the point of view of investors, prognostic indicators that can be calculated from open financial statements are of particular value. In this study was considered the peculiarities of using the indicator of accelerating profit as one of the possible indicators of the company's investment attractiveness, as well as the specifics of its use in the context of using the Ukrainian companies’ open financial reporting capabilities. Of interest is a comparative analysis of the rate of change in the speed of a number of levels, that is, acceleration. Of course, one isolated, moreover, a very simple indicator cannot be the only basis for making investment decisions. The metric, based on the calculation of the acceleration of the profit, can only be successfully used as an integral part of a balanced scorecard of investment attractiveness.
  • Ескіз
    Документ
    Система коефіцієнтів рентабельності продажів підприємств сфери гостинності: розрахунок за фінансовою звітністю та сучасні тенденції аналізу
    (Херсонський державний університет, 2019) Чайка, Тетяна Юріївна; Мартинова, Вікторія Вікторівна; Ісіченко, Євгенія Юріївна
    У статті систематизовані наявні методичні підходи до розрахунку коефіцієнту рентабельності продажів (виручки, доходу) за відкритою фінансової звітності згідно з НП(С)БО України. Виявлено, що найбільш коректним є формування коефіцієнтів рентабельності продажів (виручки, доходів) з урахуванням принципу відповідності прибутку (чисельник формули рентабельності) і пов'язаних з його генеруванням продажів (виручки, доходів) (знаменник формули). Уточнені аналітичні можливості різних варіантів розрахунку рентабельності продажів (виручки, доходів), їх співвіднесеність з зарубіжною практикою фінансового аналізу. Кожен варіант формули рентабельності продажів (виручки, доходів) має свою специфіку, яку необхідно враховувати при виборі найбільш релевантної цілям дослідження методики розрахунку. Наприклад, рентабельність продажів за валовим прибутком відображає успішність виключно продажів продукції (товарів, робіт, послуг), без урахування інших операційних і неопераційних доходів. А рентабельність продажів (доходу) за чистим прибутком залежить від облікової політики підприємства, величини фінансового левериджу, вартості основних фондів, довгострокових витрат (наприклад, на інвестиції та інновації) і т.д. Проведений порівняльний аналіз рентабельності продажів підприємств готельно-ресторанного бізнесу з урахуванням їх галузевої специфіки. Розроблені практичні рекомендації щодо вибору конкретної форми показника рентабельності продажів (виручки, доходу) з урахуванням цілей фінансового аналізу.
  • Ескіз
    Документ
    Торговельна націнка: проблеми визначення та обліку
    (НТУ "ХПІ", 2015) Погорєлов, Ігор Миколайович; Рета, Марина Володимирівна; Ткаченко, Марина Олексіївна
    В статті розглядається сутність поняття "торговельна націнка", його структура, порядок формування. На основі існуючих наукових праць, законодавчих та нормативних документів запропоновано порядок визначення торговельної націнки, її обліку. Окреслений взаємозв’язок торговельних націнок з валовим прибутком роздрібних торговельних підприємств. Запропонований порядок бухгалтерського обліку товарів за цінами продажу, торговельних націнок.