Кафедра "Туризм i готельно-ресторанний бізнес"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2422

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/tourism

Від листопада 2021 року кафедра має назву "Туризм і готельно-ресторанний бізнес". Перейменована під час реорганізації кафедри "Бізнес-аналітики, обліку та готельно-ресторанної справи" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". Подорожі змінюють нас, допомагають нам зростати і розвиватися. Подорожі – найкраща освіта сучасного світу!

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: доктор економічних наук, 5 кандидатів наук: 4 –економічних, 1 – географічних; 1 співробітник має звання професора, 5 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Публікація
    Restructuring of the electricity market in view of transformation and pricing challenges
    (Інститут трансформації суспільства, 2019) Koliesnichenko, Anastasiia; Yuryeva, Iryna
    The study introduces several most significant empirical and analytical findings covering the issue of electricity restructuring. In this regard, it detailes the dataset on electricity framework in order to investigate tendencies and the main challenges in the market structure following the regulation and deregulation processes of the electricity sector, as well as the consequences for pricing. The purpose of the study is to analyze key aspects of the restructuring of electric energy markets in order to determine the main challenges related to justification of the optimal structure of the industry with this framework, as well as to establish the dependence between reforms, structural transformations and price volatility in the energy market. It should be noted that deregulation and restructuring of energy companies have been determined by the transition to competitive relations and made it possible to solve significant problems in different fields of activity, including tariffs, participants’ interests, energy efficiency, etc. Consequently, reforming of the energy market structural components should be comprehensively implemented, in order to avoid fragmentary imbalances and the impact of price distortions on the participants of the electricity market.
  • Ескіз
    Публікація
    Формування цінової політики підприємства готельно-ресторанного бізнесу в умовах конкуренції
    (ДВНЗ "Придніпровська державна академія будівництва та архітектури", 2018) Якименко-Терещенко, Наталія Василівна
    У статті приділено увагу ціновій політиці підприємств готельно-ресторанного бізнесу як ключовому фактору їхньої конкурентоспроможності. Визначено фактори, які впливають на ціни готельних послуг, та ідентифіковано ситуації на ринку готельних послуг, в яких необхідно швидко приймати рішення щодо рівня цін. Окреслено особливості ціноутворення у вітчизняному готельно-ресторанному бізнесі та вивчено методи ціноутворення, які застосовуються у вітчизняній практиці підприємств готельно-ресторанного бізнесу для максимізації прибутковості.
  • Ескіз
    Документ
    Особливості ціноутворення на готельно-ресторанні послуги
    (Класичний приватний університет, 2017) Мардус, Наталія Юріївна
    У статті розглядаються особливості ціноутворення на послуги підприємств готельно-ресторанної справи. Визначено основні проблеми ціноутворення у теорії і практиці підприємств готельно-ресторанної справи. Метою статті є спроба наукового дослідження теоретичних і методичних аспектів ціноутворення на продукти і послуги підприємств готельно-ресторанного бізнесу. В результаті дослідження розроблено основні напрями забезпечення ефективної господарської діяльності підприємств готельно-ресторанної справи. Рекомендовано спрямовувати діяльність підприємств готельно-ресторанної справи на досягнення стратегічних цілей і тактичних завдань, що дасть змогу забезпечити конкурентну перевагу на ринку, яка досягається втіленням продуманої і обґрунтованої цінової стратегії і тактики ціноутворення.
  • Ескіз
    Документ
    Актуальність питань розробки напрямів підвищення прибутковості підприємства
    (Херсонський державний університет, 2014) Мелень, Олена Валентинівна; Гарібян, Т. А.
    Стаття присвячена дослідженню та обґрунтуванню шляхів та напрямів підвищення прибутковості підприємства, а також дослідженню управління прибутком. Прибуток є рушійною силою і мотивом діяльності підприємств та організацій, яка дозволяє підприємству утримувати свої позиції на ринку і забезпечувати динамічний розвиток виробництва в умовах конкуренції. Головною метою управління прибутком є визначення шляхів найбільш ефективного його формування та оптимального розподілу, що спрямовані на забезпечення розвитку діяльності підприємства та зростання його ринкової вартості. Прибутковість підприємства безпосередньо пов’язана з отриманням прибутку та показує ефективність діяльності підприємств різних форм власності та характеризує інтенсивність їх роботи.