Кафедра "Туризм i готельно-ресторанний бізнес"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2422

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/tourism

Від листопада 2021 року кафедра має назву "Туризм і готельно-ресторанний бізнес". Перейменована під час реорганізації кафедри "Бізнес-аналітики, обліку та готельно-ресторанної справи" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". Подорожі змінюють нас, допомагають нам зростати і розвиватися. Подорожі – найкраща освіта сучасного світу!

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: доктор економічних наук, 5 кандидатів наук: 4 –економічних, 1 – географічних; 1 співробітник має звання професора, 5 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Публікація
    Квест-екскурсії з віртуальним гідом як інноваційні подієві продукти індустрії туризму та гостинності
    (Черкаський державний технологічний університет, 2023) Якименко-Терещенко, Наталія Василівна; Чайка, Тетяна Юріївна; Яріко, Мирослава Олексіївна
    Стаття присвячена дослідженню сучасних успішних практик проектування, рекламування та проведення квест-екскурсій із віртуальним гідом; удосконаленню підходів до їх методичного забезпечення та практичної реалізації. Уточнено визначення таких понять, як «квест», «квест-екскурсія», «квест-екскурсія з віртуальним гідом». Проаналізовано сучасні тенденції зміни споживчих переваг у сфері туризму та гостинності. Досліджено перспективи розвитку галузі у відповідь на зміни зовнішнього середовища, а також конкретні приклади представлених на ринку цифрових екскурсійних продуктів. Виділено основні напрями підвищення конкурентоспроможності туристично-екскурсійного бізнесу, що пов'язані із задоволенням споживчих запитів на унікальність, персоніфікацію, гейміфікацію та діджиталізацію споживчого досвіду. Встановлено, що квест-екскурсії з віртуальним гідом є перспективним та затребуваним напрямком екскурсійної діяльності. Суспільна та соціокультурна значимість цифрових екскурсійних продуктів спонукає державу та громадські об'єднання брати участь у фінансуванні відповідних стартапів, що сприяє розвитку даного напряму на його початкових етапах. Проаналізовано характерні риси квест-екскурсій, що відрізняють їх від екскурсійних продуктів інших типів. Зокрема, інтерактивність, подієвість, наявність ігрового та змагального компонентів, безособова участь екскурсовода на етапі проведення квест-екскурсії з віртуальним гідом. Все це визначає певні відмінності методичного забезпечення квест-екскурсій із віртуальним гідом від методичного забезпечення екскурсій традиційного типу. У зв'язку з цим, особливу увагу приділено удосконаленню методичного підходу до проектування та проведення квест-екскурсій із віртуальним гідом. Акцент зроблено на такі проблеми, як: виділення структурних елементів екскурсійного квеста; види квест-завдань екскурсійного квесту; орієнтовні розрахункові параметри квест-екскурсії; міждисциплінарна взаємодія IT-технологій та екскурсійної діяльності; технологія проектування квест-маршрутів із віртуальним гідом; роль екскурсовода у проектуванні та проведенні квест-екскурсій з віртуальним гідом.
  • Ескіз
    Документ
    Стартапи в індустрії туризму і гостинності
    (2022) Чайка, Тетяна Юріївна; Павленко, Ліана Романівна
    Створення та просування стартапів – один з популярних напрямків практично у всіх галузях економіки, у тому числі й у сфері туризму і гостинності. Попереднє вивчення тенденцій та потреб, що тільки зароджуються, може стати корисною основою успішного стартапу. У роботі досліджено сучасні тренди, врахування яких може стати у нагоді при розробці стартапу в галузі туризму та гостинності. Успіх тревел-стартапу може принести поєднання кількох сучасних трендів у галузі туризму та гостинності.