Кафедра "Електричні апарати"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/43

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ea

Кафедра "Електричні апарати" була створена в 1931 році при Харківському електротехнічному інституті. Засновником, організатором і першим завідувачем кафедри був видатний фахівець в галузі електротехніки професор Вашура Борис Федорович.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту енергетики, електроніки та електромеханіки Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут", веде підготовку фахівців що мають глибокі знання з електромеханіки та різнобічні знання в області комп’ютерної техніки й інформаційних технологій.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора технічних наук, 6 кандидатів технічних наук, 1 кандидат фізико-математичних наук; 5 співробітників мають звання доцента, 1 – старшого наукового співробітника.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Численно-полевой анализ силовых взаимодействий в турбогенераторе
    (НТУ "ХПИ", 2009) Милых, Владимир Иванович; Бадовский, Владимир Александрович
    Изложен принцип определения электродинамических усилий, действующие на проводники обмоток, и электромагнитного момента электрических машин по результатам численного расчета магнитного поля в их поперечном сечении. На этой основе проведен численный анализ силовых взаимодействий в мощном турбогенераторе.
  • Ескіз
    Документ
    Принципы полнофакторного численно-полевого анализа режима нагрузки турбогенератора
    (НТУ "ХПИ", 2009) Милых, Владимир Иванович; Бадовский, Владимир Александрович; Milykh, V. I.; Badovsky, V. A.
    Изложен принцип анализа режима нагрузки турбогенератора посредством численного расчета магнитного поля. Одним из результатов этого является ток возбуждения при заданных параметрах на выходе обмотки статора. Магнитное поле в режиме нагрузки рассчитывается в поперечном сечении турбогенератора, но при этом учитываются активное сопротивление обмотки статора и индуктивное сопротивление ее лобового рассеяния.