Кафедра "Електричні апарати"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/43

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ea

Кафедра "Електричні апарати" була створена в 1931 році при Харківському електротехнічному інституті. Засновником, організатором і першим завідувачем кафедри був видатний фахівець в галузі електротехніки професор Вашура Борис Федорович.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту енергетики, електроніки та електромеханіки Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут", веде підготовку фахівців що мають глибокі знання з електромеханіки та різнобічні знання в області комп’ютерної техніки й інформаційних технологій.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора технічних наук, 6 кандидатів технічних наук, 1 кандидат фізико-математичних наук; 5 співробітників мають звання доцента, 1 – старшого наукового співробітника.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Силові схеми перетворювальних агрегатів головних тягових підстанцій метрополітена з повздовжньою лінією живлення
    (НТУ "ХПІ", 2005) Хворост, Микола Васильович; Божко, Володимир Вячеславович
    Розглянуті шестипульсні і дванадцятипульсні схеми випрямлячів для перетворювальних агрегатів тягових підстанцій метрополітенів. Показано, що найкращою схемою випрямляча для головних тягових підстанцій метрополітену з повздовжньою високовольтною лінією живлення, забезпечуючого стабілізацію вихідної напруги є дванадцятипульсна напівкерована схема випрямляча послідовного типу з реверсним вольтододатком.
  • Ескіз
    Документ
    Система електротягового забезпечення підвищеної ефективності для метрополітенів
    (НТУ "ХПІ", 2006) Хворост, Микола Васильович; Божко, Володимир Вячеславович
    Розглянуті схемотехнічні рішення основних вузлів системи електротягового забезпечення (тягового електропостачання) метрополітенів з повздовжньою високовольтною лінією живлення постійного струму. Показано, що при їх використанні можна суттєво покращити показники технічної досконалості системи електротягового забезпечення метрополітенів.