Кафедра "Електричні апарати"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/43

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ea

Кафедра "Електричні апарати" була створена в 1931 році при Харківському електротехнічному інституті. Засновником, організатором і першим завідувачем кафедри був видатний фахівець в галузі електротехніки професор Вашура Борис Федорович.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту енергетики, електроніки та електромеханіки Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут", веде підготовку фахівців що мають глибокі знання з електромеханіки та різнобічні знання в області комп’ютерної техніки й інформаційних технологій.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора технічних наук, 6 кандидатів технічних наук, 1 кандидат фізико-математичних наук; 5 співробітників мають звання доцента, 1 – старшого наукового співробітника.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Позиційний (слідкувальний) електропривод на базі вентильного двигуна з буфером енергії
    (НТУ "ХПІ", 2007) Ткачук, Василь Іванович; Біляковський, Ігор Євгенович; Копчак, Богдан Любомирович
    Наведено конструктивні схеми і принципову електричну схему чотирисекційного керованого вентильного реактивного двигуна з послідовним буфером енергії. Описано математичні моделі і комп‘ютерні програми для дослідження електромеханічних процесів. Представлено результати розрахунку перехідного та квазіусталеного режимів роботи електроприводу на базі цього вентильного двигуна.
  • Ескіз
    Документ
    Шляхи зменшення пульсацій електромагнітного моменту вентильного реактивного двигуна з буфером енергії
    (НТУ "ХПІ", 2008) Ткачук, Василь Іванович; Каша, Лідія Володимирівна
    Наведено конструктивні схеми електромеханічного перетворювача та принципову схему транзисторного комутатора вентильного двигуна з послідовним ємнісним накопичувачем енергії. Представлено результати дослідження величини пульсацій електромагнітного моменту цього вентильного двигуна та запропоновано шляхи зменшення рівня пульсацій у вентильних реактивних двигунах.