Кафедра "Математичне моделювання та інтелектуальні обчислення в інженерії"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1366

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/dpm

Від 2022 року кафедра має назву "Математичне моделювання та інтелектуальні обчислення в інженерії", первісна назва – "Динаміка та міцність машин".

Iсторія кафедри починається в 1930 році, коли в нашому університеті, що називався тоді Харківський механіко-машинобудівний інститут, була створена спеціальність "Динаміка і міцність машин".

Засновниками спеціальності були видатні вчені: академіки Йоффе Абрам Федорович, Обреїмов Іван Васильович, Синельников Кирило Дмитрович, професор Бабаков Іван Михайлович. В різні роки кафедрою завідували: член-корреспондент АН УРСР Майзель Вениамин Михайлович (1936-1941); академік АН УРСР Філіппов Анатолій Петрович (1948-1960), професор, доктор технічних наук, лауреат Державної премії України Богомолов Сергій Іванович (1960-1991); професор, доктор технічних наук, академік АН вищої школи України Львов Геннадій Іванович (1992-2020). Від 2020 року і по теперішній час завідувач кафедри – лауреат премії Президента України для молодих вчених за видатні досягнення, доцент, кандидат технічних наук Водка Олексій Олександрович.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту комп'ютерного моделювання, прикладної фізики та математики Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". Наукова школа з динаміки і міцності машин, створена в нашому університеті, широко відома у світі.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють; 2 доктора технічних наук, 7 кандидатів технічних наук, 1 доктор філософії; 2 співробітника мають звання професора, 5 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Особенности проектирования ротора с опорами на постоянных магнитах для детандер-компрессорного агрегата
    (ЧП "Технологический Центр", 2011) Бухолдин, Ю. С.; Левашов, В. А.; Гадяка, В. Г.; Мартыненко, Геннадий Юрьевич
    Рассмотрен ротор детандер-компрессорного агрегата, входящего в состав полноразмерной стендовой установки сжижения природного газа. Представлены результаты расчетных исследований определения рациональных параметров ротора и радиальных магнитных подшипников на постоянных кольцевых магнитах.
  • Ескіз
    Документ
    Усталостная прочность рабочих колес центробежных компрессоров
    (НТУ "ХПИ", 2013) Львов, Геннадий Иванович; Левашов, В. А.; Костромицкая, Ольга Анатольевна
    На основании расчетов напряженно-деформированного состояния колеса сделан прогноз усталостной долговечности. Результаты показывают взаимосвязи между количеством циклов до разрушения и максимально допустимыми напряжениями и перемещениями. Исследуется зависимость поврежденности от числа циклов для разных режимов вибрации на резонансных частотах.
  • Ескіз
    Документ
    Исследование влияния механических характеристик материала на характер деформирования рабочих колес центробежных компрессоров
    (НТУ "ХПИ", 2006) Бухолдин, Ю. С.; Левашов, В. А.; Львов, Геннадий Иванович; Костромицкая, Ольга Анатольевна
    The influence of a yield stress value on character of elastoplastic deformation and elastic unloading of the working wheel under inertial loading is investigated. The realization of the large number of calculation variants by a of finite-element method shows, that there is a so-called critical value of a yield stress. It is not recommended to use materials having a yield stress lower of this critical value, for making of working wheels of centrifugal compressors, as it will result in redistribution of a deforming picture, appearance of the large bending moments and displacements, which after unloading do not disappear
  • Ескіз
    Документ
    Расчет колебаний и ресурса трубопровода маслосистемы газоперекачивающего агрегата
    (НТУ "ХПИ", 2001) Белоцерковский, Александр Борисович; Жовдак, В. А.; Левашов, В. А.; Трубаев, Александр Иванович
    The average time before fracture due to fatigue damage accumulation in spatial piping systems under kinematical excitation is determined. It is supposed that all supports of the piping system subjected to the identical acceleration modeling stationary random process. The solution of this problem is based on the finite element method and the spectral method. The computer program for IBM PC on the basis of this algorithm has been developed.