Кафедра "Математичне моделювання та інтелектуальні обчислення в інженерії"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1366

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/dpm

Від 2022 року кафедра має назву "Математичне моделювання та інтелектуальні обчислення в інженерії", первісна назва – "Динаміка та міцність машин".

Iсторія кафедри починається в 1930 році, коли в нашому університеті, що називався тоді Харківський механіко-машинобудівний інститут, була створена спеціальність "Динаміка і міцність машин".

Засновниками спеціальності були видатні вчені: академіки Йоффе Абрам Федорович, Обреїмов Іван Васильович, Синельников Кирило Дмитрович, професор Бабаков Іван Михайлович. В різні роки кафедрою завідували: член-корреспондент АН УРСР Майзель Вениамин Михайлович (1936-1941); академік АН УРСР Філіппов Анатолій Петрович (1948-1960), професор, доктор технічних наук, лауреат Державної премії України Богомолов Сергій Іванович (1960-1991); професор, доктор технічних наук, академік АН вищої школи України Львов Геннадій Іванович (1992-2020). Від 2020 року і по теперішній час завідувач кафедри – лауреат премії Президента України для молодих вчених за видатні досягнення, доцент, кандидат технічних наук Водка Олексій Олександрович.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту комп'ютерного моделювання, прикладної фізики та математики Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". Наукова школа з динаміки і міцності машин, створена в нашому університеті, широко відома у світі.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють; 2 доктора технічних наук, 7 кандидатів технічних наук, 1 доктор філософії; 2 співробітника мають звання професора, 5 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Математическая модель неизотермической ползучести с учетом анизотропной повреждаемости
    (НТУ "ХПИ", 2008) Галаган, Ю. Н.; Лысенко, Сергей Викторович; Львов, Геннадий Иванович
    Розглянута математична модель неізотермічної повзучості для випадку анізотропної пошкоджуваності. Визначальні співвідношення швидкості деформації повзучості та кінематичне рівняння розвитку пошкоджуваності вважаються залежними від температури. Для описання анізотропної поведінки пошкоджуваності використовується тензор 2-го рангу. Наведена методика визначення констант повзучості, яка основана на даних існуючих експериментальних даних.
  • Ескіз
    Документ
    К расчету процессов автофретирования толстостенных цилиндров с учетом повреждаемости материала
    (НТУ "ХПИ", 2010) Львов, Геннадий Иванович; Ожога-Масловская, О. О.
    В статті досліджується процес автофретування товстостінного циліндру з урахуванням пошкоджуваності матеріалу. Наведені рівняння теорії пружно-пластичного деформування з урахуванням континуальної механіки пошкоджуваності для моделі матеріалу з кінематичним зміцненням. Описаний алгоритм створення спеціальної моделі пластичності в ПК ANSYS та розраховане поле залишкових напружень, що виникають в товстостінному циліндрі після автофретування. Розрахунок проведений для задачі з прийняттям плоскої деформації.
  • Ескіз
    Документ
    Влияние повреждаемости материала на автофретирование толстостенных цилиндров
    (НТУ "ХПИ", 2012) Львов, Геннадий Иванович; Окороков, В. А.
    В статье рассматривается задача автофретирования толстостенного цилиндра в условиях плоской деформации. Представлены соотношения, описывающие пластическое поведение материала согласно инкрементальной теории пластичности с учетом повреждаемости материала. Описан алгоритм решения, и приведены результаты для задачи автофретирования стального цилиндра.