Кафедра "Математичне моделювання та інтелектуальні обчислення в інженерії"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1366

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/dpm

Від 2022 року кафедра має назву "Математичне моделювання та інтелектуальні обчислення в інженерії", первісна назва – "Динаміка та міцність машин".

Iсторія кафедри починається в 1930 році, коли в нашому університеті, що називався тоді Харківський механіко-машинобудівний інститут, була створена спеціальність "Динаміка і міцність машин".

Засновниками спеціальності були видатні вчені: академіки Йоффе Абрам Федорович, Обреїмов Іван Васильович, Синельников Кирило Дмитрович, професор Бабаков Іван Михайлович. В різні роки кафедрою завідували: член-корреспондент АН УРСР Майзель Вениамин Михайлович (1936-1941); академік АН УРСР Філіппов Анатолій Петрович (1948-1960), професор, доктор технічних наук, лауреат Державної премії України Богомолов Сергій Іванович (1960-1991); професор, доктор технічних наук, академік АН вищої школи України Львов Геннадій Іванович (1992-2020). Від 2020 року і по теперішній час завідувач кафедри – лауреат премії Президента України для молодих вчених за видатні досягнення, доцент, кандидат технічних наук Водка Олексій Олександрович.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту комп'ютерного моделювання, прикладної фізики та математики Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". Наукова школа з динаміки і міцності машин, створена в нашому університеті, широко відома у світі.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють; 2 доктора технічних наук, 7 кандидатів технічних наук, 1 доктор філософії; 2 співробітника мають звання професора, 5 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Исследование процесса разрядки детонаторов путем их нагрева с помощью ИНУ
    (НТУ "ХПИ", 2009) Андреев, Арнольд Георгиевич; Арпентьев, Б. М.; Клочко, В. А.; Щепкин, Александр Витальевич
    Робота присвячена розробці методу утилізації детонаторів артилерійських снарядів шляхом їхнього нагрівання до температури не нижче 300°. Для цього детонатори розміщують у ємність з немагнітного матеріалу й нагрівають за допомогою індукційно-нагрівального пристрою. Технологічний режим повинен забезпечувати оптимальні витрати енергії при дотриманні температурних і часових вимог.
  • Ескіз
    Документ
    Исследование напряженно-деформированного состояния биметаллического вагонного колеса электровагона в процессе сборки и эксплуатации
    (НТУ "ХПИ", 2002) Андреев, Арнольд Георгиевич; Щепкин, Александр Витальевич
    Исследуется напряженно-деформированное состояние экспериментального биметаллического вагонного колеса при технологических нагрузках, обусловленных соединением с натяжением частей колесной пары тепловым способом, и в процессе эксплуатации при нагревании бандажа при торможении
  • Ескіз
    Документ
    Оптимизация технологического нагрева вагонного колеса при сборке колесной пары
    (НТУ "ХПИ", 2001) Щепкин, Александр Витальевич
    On the basis of the available experimental data the systematic numerical research of one piece rolled railroad car wheel were made using technological heating by induction-heating devices which allowed the establishment of the laws of the stress-strain state of the wheel set elements, during its thermal assembly.