Вісник № 65
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/13909
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Публікація Методи оптимізації рекламного бюджету при плануванні рекламної кампанії(НТУ "ХПІ", 2014) Удянська, Галина Михайлівна; Чернобровкіна, Світлана ВіталіївнаУ роботі представлена математична постановка задачі оптимізації рекламного бюджету при плануванні рекламної кампанії. Завдання оптимізації рекламних витрат представлено як завдання розроблення плану рекламної кампанії, спрямованого на максимізацію прибутку, котрий отримано від реалізації рекламованого товару, при обмеженому рекламному бюджеті, або на максимізацію кількості рекламних контактів із представниками цільового сегменту. Проблема оптимізації рекламної кампанії сформульована у вигляді задачі цілочисельного програмування.Публікація Дослідження особливостей формування програм мерчандайзінгу компаніями-дистрибуторами(НТУ "ХПІ", 2014) Літвиненко, Марія Владиславна; Чернобровкіна, Світлана Віталіївна; Великодна, О. В.Пропонуються дослідження мерчандайзингу як комплексу заходів, направлених на збільшення об'ємів продажів в роздрібній мережі. Розроблено програму мерчандайзінгу для компанії-дистрибутора та по результатах детального аналізу ліквідності продукції розроблено стандарт компанії для рознічних магазинів.